1. December

1.december. Der lå nu sne på jorden og det var gået hen og blevet frygtelig koldt udenfor. Som foreskrevet, var jeg pålagt ingen BH, hvilket var ret afslørende i denne kulde. Jeg havde nu ikke set dig i to måneder så forventningen om at snart skulle se dig gjorde mig varm indeni på alle tænkelige måder. Jeg savner dig. Bare tanken om at vi havde været sammen i over et halvt år nu, gjorde mig rigtig glad og jeg glædede mig til mere. Mine tanker plantede sig på en søndag, vi engang tilbragte sammen.

Jeg vågnede op ved siden af dig og vi kyssede. Jeg nussede dig på ryggen. Vi gik bagefter i bad sammen. Vi stod længe under den varme bruser og lod vores kroppe smeltede sammen. Vi kyssede længe. Pludselig stoppede du. Du kiggede lumsk på mig og smilede. Derefter tog du et hårdt greb i mit hår med ordene: ,,Ned på knæ, tøs.” Det kriblede i mit underliv og jeg smilede tilbage. Jeg åbnede munden og begyndte langsomt at sutte. Du nussede mig i håret. Jeg nød dine selvtilfredse lyde, mens jeg forsigtigt satte farten en smule op. Du ved jeg aldrig har været vild med blowjobs. Men med dig er det noget andet. Det er dejligt, at kunne være der for en person, man godt kan lide. Dig. Jeg kunne mærke du var ved at komme. Men du bad mig om at stoppe. Hvilket gjorde mig meget forvirret og ærlig talt en smule mopset. Jeg fandt så senere ud af den dag, hvorfor du havde stoppet mig. Vi endte nemlig senere den dag på dit stuegulv. Jeg var bundet foroven, med mine hænder på ryggen. Jeg stod lænet forover dine sorte stole. Du gav mig nogle smæk i min røv. Hvorefter du lod din hånd glide hen over mine varme baller og stoppede ved min revne. ,,Der er vist nogen, som har det varmt?” Lige så stille begyndte du at massere mit underliv. Du masserede min klit og jeg begyndte at stønne svagt. Du pressede nu en finger op i mig. Jeg stønnede overrasket. Du satte tempoet op, og lige da jeg var ved at komme, stoppede du. Jeg kunne høre du rumsterede rundt bag mig. Det, vi før havde talt om, skulle altså ske nu. Jeg var jo ikke dum. Forventningen om at mærke dig bagfra, gjorde mig endnu mere liderlig end før. Jeg skubbede villigt min røv mod dig. Før jeg vidste af det, stødte du. Først stille og roligt men du satte hurtigt tempoet op. Vores stønnen blev synkroniseret og vi kom begge. Efter denne omgang, faldt jeg om på stuegulvet. Udmattet. Jeg lå stadig og stønnede og min krop rystede af efterveerne fra orgasmen. Du lagde dig ved siden af mig. Der lå vi, to nøgne kroppe. Tæt og intimt. I det øjeblik viste jeg det. Vidste, at jeg elskede dig. Dette var dagen hvor vi sagde de magiske ord. ,,Jeg elsker dig.”

Jeg vågnede brat, da den kvindelige stemme fra Arriva, fortalte mig, at jeg havde nået mit bestemmelsessted.

Skriv et svar

