2. December

Jeg steg ud af toget, og gik den vante vej hjem til dig. ,,All I want for Christmas is you…” Havde nu gået på repeat i mit hoved, siden jeg forlod sne og alper. Jeg stod nu foran din dør. Du vidste godt, jeg skulle komme, og ventede mig sikkert også. Men jeg var ikke forsinket. Heldigvis for det. Jeg bankede på og gik ind. Der stod du midt i rummet. Jeg smed min taske og omfavnede dig længe. Hvor var det godt at være hjemme igen. Verden omkring mig, blev pludselig lige meget, for jeg var sammen med dig igen. Dine hænder gik igennem mit hår og med et fast greb i mit hår vendte du mit hoved lidt på skrå. Du så mig dybt i øjene og smilede dit lumske smil. Det smil, som jeg elsker. Du trak mig tættere på, så vi nu stod helt tæt. Så tæt at jeg kunne dufte dig. En duft, som altid får mig til at hungre efter dig. Og med et kyssede du mig. Først blidt og dernæst mere besiderisk. Jeg kyssede igen og vores tunger mødtes. Det begyndte at kilde overalt på min krop, specielt i mit underliv. Jeg gav mig hen til dig. Du kyssede mig på halsen og dine hænder gik på opdagelse ind under mit overtøj. Først min kolde røv, mine hofter og min barm. Du smilede da det gik op for dig, at jeg havde gjort som foreskrevet. ,,Godt min tøs, hvor er det dejligt at se dig igen!” Du smilede nu igen og hjalp mig af mit overtøj. Du hængte det på plads, og lod mig stå og kigge rundt i rummet. Oftest, lå der få ledetråde, der kunne afgøre min skæbne. Men ikke denne gang. Intet legetøj havde du fundet frem. Jeg var både spændt og en smule skuffet. Jeg spekulerede meget på, om hvor længe du ville kunne holde dig fra mig. Eller hvor længe jeg ville kunne holde mig fra dig, for den sags skyld. 2 måneder er relativt langt tid. ,,Hvad leder du efter, tøs?” Jeg smilede bare og vandrede rundt i rummet. Du omfavnede mig bagfra og kyssede mig på halsen. ,,Jeg har noget til dig.” Sagde du hemmelighedsfuldt.

Skriv et svar

