4. December

Et smil bredte sig. Dine øjne signalerede både alvor og kærlighed. Jeg gengældte dit smil. Før jeg viste af det, havde du et hårdt greb i mit hår. Du kyssede mig hurtigt og flygtigt. Jeg satte mig villigt på knæ foran dine oplynede bukser. Du havde stadig tarv i mit hår og pressede mit hoved ind imod dit allerede svulmende køn. Dine bukser faldt til jorden og jeg trak dine underbukser ned. ,,Hænderne om på ryggen, tøs!” Jeg genkende denne kommando. Du kunne på denne måde sætte tempoet, og havde dermed fuld kontrol over min mund og åndedræt. ,,Åbn munden, tøs” Jeg adlød, og satte læberne til din pik. Stadigt med et greb i håret, satte du tempoet. Op og ned i hurtige træk. ,,Se mig i øjnene, tøs!” Jeg kiggede dig i øjnene, du nussede mig i håret og smilte. Jeg gengældte dit smil. Hurtigt derefter førte du mit hoved helt ned til roden. Du nød det, det kunne jeg høre. Jeg elsker dine små selvtilfredse lyde. Jeg gaggede, og du lod mig komme op for at få luft! Jeg gispede efter vejret. Du hjalp mig op og stå igen. Jeg mærkede dit stive lem mod mit køn. Det føltes godt, og jeg havde sådan lyst, til at fjerne mine hænder fra ryggen og byde dig velkommen. Du tog din hånd op til min kind. Dernæst strøg du dine hænder gennem mit hår. Du kyssede mig i panden. Jeg smilte og rørte uroligt på mig. Jeg ville have dig. Nu! ,,Er man utålmodig, tøs?” Det er vist temmelig tydeligt! Mine brystvorter strittede hårdt inde bag det sorte stof. Det er jeg sikker på, du kunne mærke, for vi stod så tæt. Jeg kunne både mærke din liderlighed og dig, hvis du flyttede din hånd fra mit hår, og ned til mit køn. Tankelæser har du flere gange bevist dig at være. Jeg skød mit underliv frem mod dig. Du begyndte langsomt at massere min klit, mens du kiggede mig i øjnene. Stønnende lænede jeg hovedet frem mod dig, for at hvile hovedet på din brystkasse. Med din anden løftede du min hage op, så du kunne se mig i øjnene. Jeg ved, du nyder det, når jeg stønner for dig. Du satte tempoet op, og min stønnen blev tungere og hurtigere. Min krop splittedes i en euforisk orgasme! ,,Jeg vil have dig!” Skreg jeg.

Skriv et svar

