3. December

. Du tog mine hænder og løftede dem op over mit hoved. Derefter fjernede du resten af mit tøj. Jeg var nu helt blottet for dig. Du smilede. Langsomt kørte du en finger hen over min blottede krop. Jeg gisnede. Dine hænder var kolde. ,,Spred benene, tøs.” Jeg gjorde, som du sagde. ,,Mere!” Jeg spredte mine ben endnu mere. Så meget, at du nu havde frit udsyn til mine spredte køn. Jeg rørte lidt uroligt på mig, da jeg var fuldstændig klar over, at du nu havde mig, hvor du ville have mig. ,,Stå stille!” Du vandrede rundt om mig, mens du samtidig kørte din venstre hånd op og ned af min krop. Inderst inde, prøvede jeg at finde ud af, om du prøvede at drille mig eller om du prøvede at få mig til at bevæge mig, igen. Denne gang holdte jeg ud. Lige indtil du kørte din hånd ned imellem benene på mig. Du stod stadig bag mig. Din anden hånd fandt mit højre bryst. Mine brystvorter var allerede stive. Du nev først forsigtigt, dernæst hårdere. Stadigt var din venstre hånd mellem mine ben. Sværere og sværere blev det for mig at stå stille og holde koncentrationen. Men det havde hele tiden været din plan, det er jeg sikker på. Mit åndedræt blev tungere, og langsomt begyndte mine arme at blive trætte. Jeg sænkede dem. Du stoppede med din behandling. Pludselig stod du foran mig, og så mig lige ind i øjnene. ,,Havde du fået lov til det, tøs?” Jeg rystede på hovedet. Du ledte mig over imod køkkenet. Du nassede min overkrop ned mod bordpladen. Med overarmen holdte du mig nede, mens du lod din hånd glide henover min blottede rumpe. Dette kunne kun betyde spanking. Og jeg havde fortjent den og hvor jeg glædede mig! Du spankede min røv længe, og den var efterhånden gået hen og blevet ret øm. ,,Godt at få lidt farve på dig igen, tøs.” Du bad mig blive liggende, hvis jeg så meget som bevægede mig igen, ville jeg få spanskrøret at mærke. En fistende tanke. Skulle jeg være provokerende? Jeg nåede knap nok oh overveje det, før du igen stod bag mig.

Skriv et svar

