5. December

Uden så meget som et ord, stoppede du. Dine øjne fandt mine. Du kiggede intenst på mig, inden du løftede mig op på køkken bordet. Køkken sex, yes, endelig. Mine stakkels røde baller mærkede den kolde bordplade og et gisp gik gennem hele kroppen på mig. Mine nipples blev stive. Du havde set det og stak lige så forsigtigt dine hænder ind ved kavalergangen af uniformen. Du trak toppen ned, så du havde udsyn til mine hårde nipples. Du nev dem begge og jeg svarede dig ved at sukke dybt. Jeg lukkede mine øjne og nød din behandling. Dette var nyt, du bed i dem. Det var en helt anden fantastisk følelse. Jeg nussede dig i håret, mens du skiftevis slikkede og bed en smule i dem. Hvor dejligt det end var, var jeg efterhånden blevet så liderlig, at jeg bare måtte have dig! Så jeg viklede mine ben om kroppen på dig og kyssede dig blidt. Du kørte dine hænder ned til mit skød og masserede min klitoris. Jeg slog hovedet tilbage, stønnende og åbnede mig for dig. Din pik trængte ind i mig, dybt og jeg skreg ud af længsel. Dine bevægelser var først stille. Du drillede mig. Egentlig, kan jeg godt lide, når du tager din tid. Du satte tempoet en smule op. Jeg kunne mærke min anden orgasme, var ved at bygge sig op. Du bed mig på halsen og din hånd nulrede min ømme brystvorte. Det hele var næsten for godt, og før jeg viste af det, stoppede du. Lige på kanten af min orgasme. Jeg tiggede og bad dig om, at lade mig komme. Du smilede bare og kyssede mig tungt. ,,Tøsen må vente!” Du gav mig din hånd, og jeg hoppede ned fra køkkenbordet. Mopset. Du klappede mig bagi og førte mine hænder om på ryggen. Du holdte dem der, mens du bøjede mig forover køkkenbordet. Igen. Som om min røv ikke havde fået nok. Du holdte mine hænder fast på ryggen og holdte mig nede. Din anden hånd nussede mine baller og fandt min fugtige revne. Du masserede mig igen, mens du lagde hovedet op til mit. Du viskede i mit øre: ,,Jeg elsker dig.” Jeg smilede tilbage. ,,Spred benene, tøs!”

Skriv et svar

