6. December

Jeg spredte mine ben for dig. Så meget, som jeg vidste du ønskede. Mine arme var stadig på ryggen af mig. Du holdte dem stadig fast med din ene hånd. Mit hoved fokuserede på mit åndedræt og specielt dit. Jeg forventede, at du inden længe, ville tage mig hårdt bagfra. Så jeg skubbede villigt min røv imod dig. “Jeg skal sandelig love for, at tøsen er liderlig!” Det kunne jeg kun nikke ja til. “Tøsen tror måske jeg er færdig med at straffe hendes ømme røv?” Et gisp igennem kroppen på mig. Og alligevel var jeg klar på mere. Jeg havde bare så meget lyst til at mærke dig bagfra. Jeg lagde hovedet ned på bordpladen og udstødte et fuck! Jeg kunne ikke se dig, men jeg kunne fornemme at du smilede dit lumske smil. Du trak en køkkenskuffe ud og rodede efter noget bestemt. Henstanden du fandt, var endnu ukendt for mit vedkommende. Jeg var bestemt bekendt med den, men havde aldrig prøvet det på egen røv. Træskeen. Jeg frygtede den, men var alligevel frygtelig spændt på oplevelsen. “Er du klar, tøs?” Jeg fik fremstammet et lille ja. Men det var du imidlertid ikke tilfreds med. “Hvad siger du, tøs?” Ja… Klask! jeg er klar… Klask! De to første slag ramte hver balle. Varmen spredte sig hurtigt. Jeg måtte bide mig i læben, for at skjule et udbrud af smerte. Skiftevis spankede du mine baller. Dine hænder holdte stadig mine arme på plads. Trods mine ihærdige forsøg, for at få dem fri, og dække mine udsatte baller. Forhelvede hvor gjorde det ondt! Men det er en smerte, som jeg er kommet til at elske. Det er det samme dilemma, som med spanskrøret. Jeg elsker simpelthen at hade det. Du afbrød mine tanker, idet du spurgte mig, hvor mange slag jeg nu var blevet udsat for. 48, stammede jeg. 24 på hver balle, åbenbart. Glædelig jul til mig og mine røde baller. Du vækkede mig fra min egen interne joke og hev mig op fra køkkenbordet. Du kyssede mig blidt. Jeg åndede lettet op og fjernede armene fra ryggen. “Tøsen tror måske jeg er færdig med hende?”

Skriv et svar

