7. December

Jeg lukkede mine øjne hårdt i. En blanding af at have fået for meget og lysten til mere opstod i mit hoved. Et dilemma. Jeg kiggede bedende på dig. “Hænderne bag nakken, tøs!” Jeg adlød lydigt og rettede mig op. Jeg var stadig iført uniformen, men den dækkede slet ikke noget særligt. Min røde bagdel og mine bryster var fuldt synlige for dig. Jeg sænkede blikket. Du smilede tilfreds og førte mig væk fra køkkenet. Du trak mig med ud på badeværelset og trak uniformen over hovedet på mig. Jeg samlede automatisk mine arme bag hovedet igen. Vi var nu begge nøgne igen. “Placer begge dine hænder på bordet, tøs!” Jeg adlød dig blindt og håbede på du ville opfylde mit ønske. Jeg håbede inderligt, at du ville tage mig hårdt bagfra. Du kørte langsomt din hånd henover mine ømme baller, følte sig frem efter de ømmeste steder. Jeg udstødte små suk, da du ramte de ømmeste steder. Da du var færdig med at inspicere, tog du mig i nakken og rejste mig op. Du kyssede mig blidt mens du nussede min krop. ,,I bad med dig, tøs” Skuffet fulgte jeg din ordre og trak forhænget for. “Har du fået lov til det, tøs?” Jeg trak irriteret forhænget fra igen. Du smilede og stillede dig tæt ind til mig. Du tændte for bruseren og lod det varme vand overdænge mig. Du vaskede mig overalt på kroppen og derefter mit hår. “Så er det vist min tur, tøs” Jeg begyndte at vaske dig, svøbte dig ind i sæbe, fra top til tå. Du fik din erektion tilbage. “Nu du alligevel er dernede tøs, kan du lige så godt gøre arbejdet færdig.” Jeg smilede op til dig og åbnede min mund. Du mundkneppede mig til du lige var ved at komme. Jeg satte tungen for, sådan som jeg ved du kan lide det, og du kom tungt i munden på mig og på min krop. Jeg slugte. Derefter vaskede jeg dig færdig. Vi stod begge ud af badet. Tilfredse. Du kyssede mig igen og sagde tak og fortalte mig, hvor dejlig jeg var. Vi lagde os i din seng og hurtigt derefter, faldt vi i søvn.

Skriv et svar

