8. December (advents special)

Min herre byder ind:
Du sidder med en spændende pirrende fornemmelse i maven, mens du trækker i dit frække lingeri. For en halvtime siden var du blevet sendt i bad med et fast smæk i røven, med beskeden om at tøsen skulle gøre sig HELT ren, og først om en time måtte komme ind i stuen igen. Du vidste godt hvad helt ren betød, og det var den primære grund til de ekstra sommerfugle i maven. Efter præcist en time banker du stille på døren indtil stuen, og får lov at komme ind. Lyset i stuen er afdæmpet og belyst med massere af stearinlys, lyst fra juletræet og blød jazz fylder rummet med en fredelig stemning. Jeg sidder lænestolen, og drejer den over mod døren og dig. Nyder synet af min frække tøs, og dit overraskede udtryk i ansigtet, da du ser jeg havde iført mig et flot mørkt jakkesæt mens du var i bad. Kom nærmere min pige. Du går stille hen mod mig. Peger på gulvet og du sætter dig lydigt ved min side. På bordet står to glas rødvin. Jeg tager det ene. Den anden hånd finder vej til dit hår. Nyder at lade mine fingre glide gennem dit hår, ind jeg med et fast greb får dine øjne til at finde mine. Lyst til lidt vin? Du nikker og jeg lader grebet i dit hår løsne. Vi sidder stille og nipper til vinen. Nyder dig. Nyder din blotte tilstedeværelse ved min side. På mit gulv. På din plads. Smiler til dig. Har du kunne lade pakkerne være min tøs? Du nikker, smilende. Du må hellere tjekke dem tøs. Du stiller vinen, og vil til at rejse dig. Har du fået lov til a rejse dig tøs? Du mærker et fast greb om din arm og falder hurtigt ned på knæ igen. Kravl! Du kravler stille hen til træet. Uden at vide, hvad du kigger efter går du på jagt i pakkerne. Til mor og far. Til Bedste. Til tøsen… til tøsen. Du kigger smilende op på mig. Ja, den må du hellere åbne nu. Du begynder stille at pakke den op, og kigger skræmt, spændt og glad på mig, da du ser at det…….

Skriv et svar

