9. December

Rebene bed sig ind i håndledene på mig. Jo mere jeg bevægede eller ømmede mig, jo mere sved rebene. Rummet jeg befandt mig i, var komplet mørklagt. Jeg fornemmelse dig i rummet, men var overhovedet ikke sikker. Jeg stod oprejst med hænderne bundet over hovedet. Jeg var kun iført g-streng. Resten havde du bedt mig om at tage af inden. Forinden, havde du bedt mig sidde afventede på knæerne med hænderne foran mig. Rank ryg og sænket hoved. Det var du hentede mig. Du havde komplimenteret min holdning og hengivenhed. Derefter havde du ført mig ind i rummet, hvor jeg befandt mig nu. Mine sanser skærpedes, da jeg fornemmede en skikkelse foran mig. Jeg lænede mig frem, men rebene stoppede min bevægelse. Jeg mærkede en hånd på min kæbe. Tommelfingeren strejfede min læbe. Bare denne berøring sendte rystelser igennem kroppen på mig. Jeg længtes efter dine berøringer, dine kys, dine afstraffelser. Stilheden blev afbrudt af din faste kommando. ,,Spred dine ben, tøs!”

Skriv et svar

