10. December

10. December
Jeg var nu fuldstændig klar over, at du stod lige foran mig. Højest et par cm. Men alligevel var du urørlig overfor mig. Du havde mig lige der, hvor du ville have mig. Jeg var fuldstændig i din magt. På min plads. Tankerne om, hvad du mon ville gøre ved mig, strømmede igennem hovedet på mig. Mine baller var stadig ømme, selvom der var gået et par dage nu. Du rodede rundt foran mig, men så blev der stille igen. Lige indtil stilheden blev brudt. Mine brystvorter blev hårde, ved den velkendte lyd. Lige ud for mine øre. Små “Klik klik”. Min hjerterytme steg hurtigt. Jeg kneb mine øjne sammen og udstødte et lille suk, da begge klemmer blev placeret på mine brystvorter. Klemmerne én ad gangen. De spændte først lidt, men så drev smerten over. Da begge klemmer var placeret, strøg du dine hænder ned langs siderne på mig. De hænder strejfede mine baller. Jeg fornemmede, at du trak dig væk. Men du var stadig i rummet, for mørket blev ikke brudt af lyset. Mine øjne var lige så stille begyndt at vænne sig til mørket. Jeg kunne nu ane to hjørner i rummet. Men du stod ikke i nogen af dem. Du måtte altså være … “Svirp” … Bagved mig.. Jeg var i smerte ekstase. Du havde ramt mig, lige under røven. Låret. Av. Jeg nåede knap nok at ømme mig, før det næste slag faldt. Efter det andet slag, mærkede jeg dig igen. Denne gang bag mig. Din hånd strejfede det nederste af mine baller. Du efterså “skaderne”. Dine berøringer fik mig til at tigge efter mere. Din hånd fandt min revne. Det gjorde mig liderlig. Du fnyste og spurgte om jeg ligefrem nød det. “Ja, jeg nyder det.” Men det viste du jo i forvejen allerede godt. Du smækkede mig på den ene balle med din hånd. Chokket fik mig til at udstøde et lille skrig. Jeg kunne fornemme din skikkelse foran mig nu. Lur mig, om du ikke smilede din lumske smil. Alt blev stille igen. Der var kun lyden af mit åndedrag og dit. Stilheden blev brudt igen, da de alt for bekendte lyde igen gennemløb min øregang. “Klik klik”. Flere klemmer. Jeg var spændt og samtidig havde jeg bange anelser. “Tøs, spred benene så langt du kan, og læn dig så forover, så meget rebene tillader det, forstået?” Jeg nikkede. Du tog mig om hagen. “Jeg kan ikke høre dig, tøs. Har du forstået?” “Ja, jeg har forstået. “

Skriv et svar

