11. december

Min tankegang var klar. Jeg var fattet, men alligevel gjorde kliklydene mig anspændt. Jeg viste jo godt, hvor du havde i sinde at placere dem. Min tankegang blev afbrudt, da den første klemme blev placeret i min højre skamlæbe. Det sveg, men langsomt drev smerten over. Jeg anstrengte mig for ikke at samle benene. Samle benene, ville betyde straf. Det havde jeg erfaret tidligere. Samtidig gjorde jeg et ihærdigt forsøg, på ikke at bøje i mine knæ. Ellers ville rebene bide sig længere ind i håndledene på mig. Igen, du havde mig, hvor du ville have mig. Et klask genlød i rummet og jeg ømmede mig kort. Du havde ramt min bagdel, for at få min opmærksomhed. ,,Er du tilstede, tøs? Du tænker for meget!” Helt korrekt, jeg har en tendens til at tænke for meget over tingene. ,,Nyd det nu min tøs, du skal bare give dig hen!” Jeg adlød din ordre og gav samtidig slip, på min vage tankegang. Du placerede yderligere en klemme, denne gang i min venstre skamlæbe. Jeg var tændt og min klitoris rejste sig. Jeg fornemede igen, at du stod foran mig. Jeg lænede mig lige så stille frem mod dig. For at mærke dig. Føle dig. Rebene stoppede mig, højest et fem centimeter fra dig. Jeg kunne dufte dig. Duften af dig, fik mit underliv til at trække sig sammen af bare spænding og sommerfugle. Jeg var så spændt og ville bare have dig. Du lænede dig frem mod mig, og kyssede mig forsigtigt. Du blev ved længe. Pludselig førte du din hånd ned til mit skød. Overraskelsen fik mig til at stønne, idet du forsigtigt masserede mit venusbjerg. Kun små forsigtige ryk og alligevel fik du mig til at skælve i længsel. Du bed mig samtidigt i læben. Ikke hårdt, men så jeg kunne mærke dig. Mærke, at det var dig, der bestemte. Du stoppede igen, og lod mit åndedrag falde ned. Igen lød kliklyden. Mit hjerte galopperede afsted i spænding. Dit hoved var lige foran mit, og dine hænder var ud for mit skød. Den femte klemme placerede du hurtigt i min strittende klit. Smerten var uudholdelig og jeg blev angrebet af både lyst og smerte. Du drillede mig med klemmenerne på mine brystvorter. Før jeg nåede at tænke over det, blev rummet fyldt af mit skrig, idet du fjernede begge klemmer. Du nulrede dem. Dit hoved veg stadig ikke fra mit. Du nyder det, når jeg stønner for dig, og jeg nyder at stønne for dig. Du kyssede begge mine bryster og bevægede dig i en langsom bevægelse om bag mig. Jeg lod mit åndedræt falde langtsom. Jeg prøvede at samle mig igen. Mine tankegang blev klar igen, da jeg kunne høre dig bag mig. Du var ved at gøre dig klar.

Skriv et svar

