12. december

Du lod dine hænder køre op ad mine nøgne inderlår. Lige op til de placerede klemmer. Jeg gøs, da du skubbede til dem. Du nød mine reaktioner og med ét stoppede du. Jeg kom til bevidsthed. Jeg spændte op i kroppen. Jeg åndede ud og lige med ét svælgede min krop i smerte. Du lod endnu engang pisken, svirpe mod min nøgne hud. Først baller, dernæst mine nøgne inderlår. Jeg tabte vejret, da det næste slag faldt. Jeg kan mærke, du nyder det, når jeg taber vejret for dig og smerten. Du lader smerten trænge ind. Helt derind, hvor kun du kender mig. Du mærker på mig, og lader mig genfinde roen. Det næste slag rammer rytmisk og uhyrlig præcist. Du indånder mig, dyrisk. Rammer mig igen og igen. Indtil det punkt, hvor min krop vrider sig formålsløst og ustadigt. Så kom tårerne. Du har trukket fine røde streger, på min blottede hvide hud. Du afventer, og lader stille, din hånd glide henover striberne. Dine berøringer, får mig til at gyse. Jeg giver efter, og giver slip. Jeg er der kun for dig og dine lyster. Resten falder mig ligegyldigt. Du stoppede min tankegang, ved at kysse mig. Først blidt, dernæst.. Jeg skreg op, da du med ét fjernede klemmerne fra mine bryster. Dine hænder vandrede rundt på min krop. ,,Læn dig fremover!” Jeg adlød blindt. Det smertede alvorligt i mine arme nu, men jeg blev stående. Kun for dig.

Skriv et svar

