13. december

Mens jeg stod forover bøjet, med tårer ned ad kinderne. Hængende i mine arme og med let spredte ben. Brød du igen stilheden for mine ører. Du havde sat spanskrøret fra dig. Jeg åndede stille ud. Færdig, var min tanke. Du satte mine arme fri, og jeg lod dem falde. Èn for en. Taknemmeligheden flød ind over mig, og jeg gav slip. Du kørte din hånd gennem mit hår. Du kyssede mig blidt i panden, dernæst min næse og til sidst min mund. ,,Det klarede du flot, min tøs!” Jeg smilede, og blev fyldt med glæde. Jeg bøjede mit hoved, i ærbødighed til dig. For det, du gør ved mig. På den måde, hvorpå du lader mig vide, at jeg er din. Jeg underkaster mig, for din nåde. Men du var end ikke færdig. Jeg fornemmede et smil, og med et kraftigt ryk i håret, satte du mig på knæ, lige foran dit køn. Som tak, tænkte jeg, at jeg ville gøre det langsomt og godt. Jeg lod tungen langsomt og blidt glide rundt om skaftet for dernæst at lade mine læber omslutte dig, helt ned ad skaftet. Jeg fortsatte mine bevægelser. Legede med dig. Men det var ikke godt nok. Du pressede mit hoved, helt ned til roden. Jeg omsluttede dig, ved din kraft. Og jeg nød det. Lige indtil, mine gag reflekser stoppede dig. Du lod mig komme op efter luft. Med det samme, jeg havde trukket luften ind, omsluttede jeg dig igen. Helt ned. Jeg er ikke i træning, men vil gøre alt, for at gøre dig glad. Det tænder mig, at du forlanger mig. At du har lyst til mig og bruger mig, som du ønsker. Dine selvtilfredse lyde, afbrød mine tanker. Jeg var liderlig. Du trak mig op fra det kolde gulv. Smilende. Derefter vendte du mig rundt, skubbede mig over i hjørnet. Du lagde mig ned over bordet. Smækkede mig en gang på højre balle. Og så, midt i denne rus, fjernede du de klemmer, som jeg fuldstændig havde glemt. Jeg gispede. Lige med et havde du fjernet klemmerne, før du lod mig penetrere. Jeg skreg ud. Du havde ikke behov, for at varme mig op. Jeg var allerede klar til dig.  Du indhyldede mig i orgasmernes skumle tåger. Du sprøjtede din orgasme op i mig, og jeg kom. Kom. Kom for dig. Jeg lod mit åndedræt falde. Du kyssede mig på ryggen. Trak dig ud. Jeg elsker dig.

Skriv et svar

