14. december

,,Knæl, tøs!”  Ordene skar sig ind i min bevidsthed. Men jeg følte kun trods. Hvorfor nu. I dag, havde jeg tydeligvis bedre ting, at tage mig til. Sætninger som, jeg har andet at lave, bliver som regel aldrig godtaget. Heller ikke denne aften. Jeg vendte trodsigt hovedet til dig. Måske testede jeg dig. Måske var jeg bare træt. Men det er aldrig en gyldig undskyldning, og det ved jeg også godt. Jeg kender tilmed konsekvenserne for ulydighed. Trods dét, forblev jeg trodsig. Jeg kan ikke forklare hvorfor. Det kan jeg aldrig, som den tøs, jeg en gang er. Igen afbrød du min tankegang. ,,Jeg venter, tøs!”  I aften, kan du vente længe. Jeg smilede provokerende. Uklogt træk. Uklogt.

Med ét, havde du fat i håret på mig. Du vang mig ned på knæ, ved din side. På min plads. Der hvor jeg hører til. Med et fast ryk i håret, prøvede du at få øjenkontakt. Det lykkedes dig altid. Du var skuffet. Meget skuffet. Jeg kunne se det i dine øjne. Bare ved dit blik, begyndte min nagende samvittighed at gnave. Du havde ikke engang sagt et ord, og alligevel angrede jeg. Jeg lænede hovedet ind mod dit ben. I hengivenhed og dårlig samvittighed. ,,Så let, slipper du ikke, tøs!” Det kom ikke bag på mig, men det skulle det senere gøre.

Du slippede taget i mit hår. Satte dig i sofaen, og trak mig resolut henover knæet. ,,Hvad har du fortjent, tøs?” Jeg surmulede. Det tillod du ikke. Det tillader du aldrig. Du smækkede mig hårdt på den venstre balle. ,,Hvorfor har du bragt dig selv i denne situation? Forklar mig det, tøs!” Stadig ikke klogere, tiede jeg. Dumt. Mine trusser blev trukket ned om røven på mig. Du spankede mig længe og hårdt. Lige indtil det punkt, hvor smerten forvandledes til lyst. Bag smerten, ligger den uventede nydelse altid gemt. Du holdte mine hænder på ryggen. Jeg blev overvældet af splittede følelser. Du stoppede. Tårerne piblede frem som forløsning. Du var der bagefter for mig. Hvor havde jeg været dum, og det forstod jeg nu. Lige indtil næste gang, hvor tøsen glemmer igen.

Skriv et svar

