15. december (advents special)

Min Herre byder ind, med fortsættelsen til sidste søndags episode:
Dit ansigtsudtryk fortæller sin helt egen historie, idet papiret kommer af pakken og du får de japanske klemmer ud i lyset, men kan se du er forvirret over hvilken del af indholdet du skal kigge på, og dit ansigt og blik i øjnene skifter, mens blikket glider frem og tilbage fra klemmerne og til ægget! Den lille fjernstyrede ”frækkert”, som vi så mange gange har snakket om, pirre din lyst, mens klemmerne straks minder dig om din plads, og de prøvelser du går gennem sammen med mig. Du kigger op på mig. Kan fornemme du ikke rigtig ved, hvordan man takker for den slags gaver. Så bryder jeg stilheden. Batterierne er inkluderet min tøs, siger mens jeg sender dig et stort smil. Kom her min tøs! Du kravler smilende de par skridt over til mig. Jeg tager klemmerne fra dig, og ligger dem væk på hylden under sofabordet. Læner mig frem og kysser din pande. Gå ud for dig selv og placer ægget min tøs. Kan se du er forvirret, mens får fremstammet et ”Javel”, inden du rejser dig og forlader rummet. Du går ind i soveværelset og sætter dig på sengekanten og begynder at kigge på æsken og læse… ”Man kan lege med ægget på mange forskellige måder, men oftest sætter kvinden vibrator ægget op i skeden og giver herefter manden fjernbetjeningen, så han har den fulde kontrol”. Du smiler. Giver herefter manden fjernbetjeningen, så han har den fulde kontrol. Du ved hvor meget jeg nyder at udnytte og bruge den magt du giver mig. Du ved jeg aldrig vil tage noget fra dig.

Skriv et svar

