16. december

Disse tanker, kommer jeg ikke langt med, var min første af en uendelighed af tanker. Jeg havde stadig dårlig samvittighed, efter at have nægtet ham. I dag, vil jeg være en god pige. Kun for ham. Jeg satte mig på knæ, med hænderne foldet i skødet. Da han kom hjem, bøjede jeg hovedet i ærbødighed til ham. Jeg havde savnet dig. Savnet din opmærksomhed og nærvær. Jeg blev siddende, og ventede på dit indtog. Du ignorerede min forsoning. Jeg blev siddende længe. Selvom mine ben nu, begyndte at smerte. Du pudslede rundt i rummet, men synes fuldstændig, at ignorere min tilstedeværelse. Det blev mørkt. Stadig sad jeg på knæ. Udmattet. ,,Har tøsen lært noget?” Jeg livede op og var rørt i hengivenhed til dig. Jeg nikkede stille på hovedet. Du kiggede mig dybt i øjnene og aede min kind. Dine berøringer påvirker mig, og sender lyst igennem min krop. Mine kinder tager farve og lysten til dig, overtager min sjæl. Jeg kunne mærke varmen brede sig mellem mine samlede ben. Selvom du knap har rørt mig. Du rejser mig op. Holder om mig, med et fast greb i min arm. Rolig, jeg går ingen steder. Du mærker min vejrtræknings impulser. Stille lader du en hånd nå ned til mit underliv. Intet siger du. Jeg spreder automatisk benene for dig. Jeg er klar til dig. Du smiler og kysser mig. Du mærker min varme for dig. Min lyst til dig. Som mit åndedræt stiger, giver jeg mig stille hen til dig. Du sætter mig fri. Jeg står med siden til dig, mens din hånd finder min fugtige revne. Du lader stille en finger op, derefter to, og den tredje presser du op. Jeg sukker dybt. Nyder at du penetrerer mig og mit sind. Jeg kan mærke dig. Mærke du bliver ophidset. Ophidset af mine lyde. Mine lyde for dig. Du trækker dine fingre ud. Trækker mig ind til sengen. Lader dine bukser falde. Du sætter dig, og trækker mig henover dig. Du glider ubesværet ind i mig. Hvor har jeg længtes efter dig. Så fjern, og alligevel er du der. Vi elsker. Længe. Hårdt. Blidt. Orgasmens rus skyller ind over os, og vi falder i søvn. Nøgne og trætte.

Skriv et svar

