17. December

For ikke så længe siden, modtog jeg en sms med teksten. “Jeg gik i dag, i mine egne tanker og gjorde mit køkken rent. Et job, du egentlig burde udføre. Men, til min store fornøjelse, så jeg på køkkenskabets låge, to røde streger. Stregerne fik lov til at sidde. På den ene side fordi de minder mig om dig, og på den anden side, så jeg ikke glemmer, du har noget til gode.” Mig og mit røde neglelak. Nu også det, skulle give mig problemer. På den ene side morede tanken mig. En anden tanke gjorde mig straks mere nervøs. Jeg skrev provokerende tilbage, at det var noget, at det sødeste du nogensinde har sagt til mig. Derefter stoppede korrespondancen. Jeg gik længe og overvejede hvilke konsekvenser, mine to røde streger ville give. Både med spænding i maven, men også med en vis uro. Du åbnede døren for mig, kyssede mig og smilte lumsk. Jeg kender det smil. Jeg var i den grad i problemer. Jeg smilede usikkert tilbage. Du holdt om mig, mens du lod dine hænder køre ned til min røv. Ingen formel snik snak først. Du havde planer for mig. Dine hænder legede rundt inde under mit tøj. Jeg nød det. ,,Hænderne over hovedet, tøs!” Jeg tøvede ikke et sekund. Du trak stille og yndefuldt min kjole over hovedet på mig. Jeg stod nu tilbage i strømper, g-streng og bh. Dit ynglingssæt. Du trak mig med ind til din seng. Satte dig i enden. Du klappede dig på knæerne. Jeg lagde mig frivilligt over knæene på dig. Overgav mig til din nåde. Du startede stille ud med at nusse mine baller og min ryg. Du trak en smule i mit hår, bare så jeg viste, at du bestemte. Jeg har dog aldrig været i tvivl. De første slag faldt blidt, men langsomt øgede du styrken. Mine små begyndende støn forvandledes til klynk. Du nød det. Jeg nød det. Nød at blive straffet for mine forseelser. Du strøg din hånd over mine røde baller, kærtegnede dem blidt. Bedre mig rejse mig. ,,Knæl, tøs!” Jeg knælede for dine fødder. Du kyssede mig blidt. Jeg kyssede dig igen. Mit sind begyndte at digte videre på scenariet, men du afbrød mine tanker. ,,Så, i skammekrogen med dig tøs!” Du pegede over i hjørnet. Du tilføjede. ,,Selvom jeg egentlig har lyst til at gøre andre ting ved dig, tøs!” Jeg smilede i forlegenhed. Jeg kom på benene og stillede mig over i hjørnet. ,,Hænderne hvor jeg kan se dem, tøs! Over rumpen, så jeg kan beundre den flotte røde farve dine baller har taget!” Jeg samlede hænderne, lige over min rumpe. Men kunne alligevel ikke ynde, at lade være med at beføle dem, selvom jeg ved det er forbudt. Min tankegang blev afbrudt, da jeg fornemmede du stod bag mig. Du hviskede i mit øre, at du slet ikke var færdig med mig endnu. Så kunne jeg ellers stå for mig selv, og overveje konsekvenserne af mine streger. Jeg kunne høre, du pudslede rundt bag mig. En skabsdør blev åbent og dernæst lukket igen. Jeg trippede af spænding. Du kom hen ved siden af mig. Vendte mig om og ledte mig hen til sengen. Til min rædsel, lå spanskrøret på sengen, du smilede, og jeg kunne læse ironien i dit ansigt.. Streger… Hvor ironisk.

Skriv et svar

