18. December

Mit åndedræt blev hurtigere, og min puls steg betydeligt. Jeg måtte tage imod konsekvenserne… Du tog mig i nakken. ,,Underbukserne af, tøs!” Jeg skubbede mine trusser ned mellem benene og skød min røv i vejret, så jeg kunne trække dem nedenunder mine fødder. Du spankede min røv, mens jeg stod med røven i vejret, Udsat. Jeg rejste mig forskrækket op. Som om mine baller i forvejen ikke havde fået for meget. Dit ord er lov. Du tog mig om hagen, og kyssede min mund flygtigt. Samtidigt var din anden hånd travlt beskæftiget med at kærtegne min ømme røv. Til stor morskab for dig, da jeg ømmede mig hver eneste gang, i små ynkelige klynk. ,,Stå stille, tøs!” Jeg sænkede blikket. Du tog min dyne og rullede den sammen. Så jeg skulle altså spankes liggende.. Endnu nyt. Interesant. Du beordrede mig op på sengen. Jeg skulle ligge, med mit skød på forhøjningen. På denne måde, blev min røv skudt op i vejret. Udsat. Jeg nåede kun lige at famle efter min hovedpude, før det første svirp fyldte luften. Første streg, var tegnet på min ømme røv. Der gik ikke længe, før det næste slag faldt. En regn af slag faldt derefter.. Mine klynk blev forvandlet til skrig, som kun hovedpuden overdøvede. Hvad havde jeg rodet mig ud i. Du stoppede . Jeg rejste langsomt hovedet fra puden. Du forsikrede dig, at jeg var okay. Jeg var okay. Du skiftede side. Slagende faldt nu i stereotype slag. Så kom tårerne. Langsomt forvandledes den dybe smerte… Slagene trak ind i huden på mig. Dybt ind i mit sind. Jeg nød det. Smerten forvandledes til den dybeste lyst. ,,20 slag, tøs, så er jeg færdig med dig.” Jeg åndede lettet op. ,,Denne gang tæller du med, tøs. Forstået?” Jeg nikkede. Det første slag faldt.. 1…. 2….. 3… Av for satan og eder forbandelser! 4…. 5 ….. Svirpene fyldte min bevidsthed. Jeg talte, lydigt, ømmede mig. Bed læberne sammen i smerte.. Talte igen… 14…. 15…. 1.6…. Jeg tøvede. De sidste slag, øgede du i kraft. 17… Tårnene flød… 18…. 19…. Av for helvede! 20..Jeg skreg ud, da du ramte mit lår. .. Jeg samlede fødderne beskyttede over røven. Jeg kunne tydeligt mærke striberne danse over mine baller. Du lagde dig ved siden af mig.. Kyssede mig på panden, og fortalte, hvor stolt du var af mig, og hvor meget du elskede mig. Det er kun gensidigt. For dig.

Skriv et svar

