22. December (advents reaktioner)

Min Herre, bad mig poste disse to billeder. Dette er efter dagens spanking, med hånd og spanskrør. Jeg har to meget ømme områder, på min røv, det ved jeg ikke, om man kan ane. Men jeg har ihvertfald svært ved at sidde ned. Lektien er lært! Tro mig! Er stensikker på, at jeg har fine mærker i morgen på min røv. Mærker, som skal minde mig om mine forseelser. Samtidig minder de mig også om ham, og sin kærlighed til mig. Han bad mig tilføje, til dagens episode d. 21:

Det kimer nu, til juletid. Mine tanker er med min tøs, og hendes gøremål og jeg nyder den søde juletid, med min skønne tøs.

20131222-225347.jpg

20131222-225655.jpg

Skriv et svar

