23. December

Du havde tændt op i pejsen. Flammerne knitrede hyggeligt og varmen bredte sig i rummet. Rebene strammede til om kroppen på mig. Rebene snoede sig om mine ben, op til mit køn, omkring maven, rundt om mine bryster. Jeg lå på maven, med mine hænder bundet på ryggen. Jeg var i din magt og du nød det. Mit hoved lå på siden. Du sad ikke mere end en meter fra mig. Du sippede til den vin, som vi havde nydt forinden. Du kiggede ned på mig og jeg op på dig. Du smilede kærligt, og jeg smilede igen. Jeg lod længe og jo mere jeg spændte i kroppen et sted, strammede rebene et andet sted. Det strammede specielt mellem benene på mig. Varmen samlede sig et sted i kroppen på mig. Jeg var tændt. Du satte dig på hug ved siden af mig. Kørte din finger rundt omkring på min krop. Dine berøringer fik mit hjerte til at banke. Mit åndedrag blev langsomt dybere. For dig. Du smilede og tog fat i mit hår. Kyssede mig blidt i panden. ,,Nyder du det, min tøs?” Jeg løj ikke, da jeg nikkede til dig. Du smilede og rejste dig. Lidt efter kom du tilbage, med mit nye legetøj i hånden. Ægget. Jeg blev straks spændt. Fuld af forventninger. Vi havde før testet det, men virkningen havde ikke været tilfredsstillende. Hverken på mig eller dig. Men du mente, at reb og rødvin helt sikkert, ville kunne gøre noget ved det. Du spændte mine ben og spredte dem let. ,,Du er jo allerede klar, tøs!” Jeg var varm, ja. Du havde ingen problemer, med at placere ægget. Jeg stønnede, da du satte det op. Derefter bandt du mine ben sammen igen. Du satte dig igen i stolen, kiggede på mig og triumferende trak du fjernbetjeningen op af lommen. Jeg var fuld af forventning. Jeg kunne intet gøre udover at overgive mig til dig. Du havde fulstændig kontrollen over mig. Jeg spændte i kroppen. Du sippede til vinen. Du satte glasset fra dig på bordet, satte dig op i stolen og hev fjernbetjeningen frem. Forventningen var stor.

Skriv et svar

