24. December

Som en afslutning, på min blogskrivning for december måned, vil jeg gerne ønske alle mine trofaste læsere en god jul og et fantastisk nytår!
Det har været en fornøjelse, at starte min blog op, og jeg glæder mig til at lave flere indlæg til jer.
Lige nu, dufter hele huset af flæskesteg. Jeg skal være sammen med hele min dejlige familie i aften. Min Herre og jeg holder jul hver for sig i år. Men vi ser heldigvis hinanden snart igen.

God jul – også bare lige for at bibringe julestemningen yderligere, får I lige et billede af min tidlige julegave.(Billede fjernet) En clit Tweeser hvori der sidder en lille klokke.

 

2 thoughts on “24. December

Skriv et svar

