En orgasme

Jeg har prøvet noget nyt i dag.

Følelsen var helt speciel og jeg glemmer den ikke.

Men hvordan jeg skal beskrive følelsen, er mig en gåde.

Jeg er i dag blevet pisket. Pisket til orgasme.

Pisket på mit køn.

Mine hænder var fikseret til mine spredte ben.

Jeg kunne ikke undslippe følelsen.

Mine følelser var splittet. For på én gang oplevede jeg smerte.

Så meget, at jeg ønskede det stoppede.

Med nydelsen opstod den følelse.

En paradoksal følelse.

Jeg ønskede Han stoppede. Jeg ønskede Han blev ved.

I en vildelse vred jeg mig i nydelse.

Stønnede. Dybe åndedrag. For Ham.

Jeg samlede mine ben. Men Han skilte dem ad.

Skjulte min ømhed. Vred mig igen.

Indtil punktet hvor min krop spændtes.

Jeg rystede. En orgasme.

Det var så godt. Gjorde så ondt.

Jeg er hans, og han er min.

Komme for ham.

Jeg kunne.

Skriv et svar

