Orgasmekontrol

Jeg havde ikke været uartig.

Tværtimod.

Han smilede bare.

Stille lagde han mig på sengen.

Trak mine trusser af og lagde sig ved siden af mig.

Hænderne over hovedet, tøs.

Hænderne fulgte hver et spor,

på min udsatte nøgne krop.

Han fulgte afpræget-

vejen ned til mit køn.

Ophidset åndedræt.

Han bed mig i læben. Mærkede mine spændte bevægelser.

Jeg var tæt på.

Han stoppede. Lige til kanten.

Sådan fortsatte det.

Pirrende fornemmelser, lige til kanten.

Indtil…

Han førte min hånd ned til mit køn.

Hjalp mig på vej.

Jeg kender min krop, men han kender den bedre.

På kanten af klimaks. 

Han stoppede og fjernede min hånd med sin.

Ophidset.

Fornægtet orgasme.

Frustreret.

Skriv et svar

