Legen

Vi leger.

Ikke som børn.

Hvordan fungerer det?

Det gør det bare.

Vi passer sammen.

Vi er forenet i et udefinerbart forhold.

I kontakt som,

Kærester.

Elskende.

Slavinde og Master.

Sub og Dom.

Men det fungerer.

For os.

I legen forener vi vores lyster.

Skaber nærhed.

Rammer.

Kærlighed.

I form af

Kys, mærker og sex.

Ham og jeg.

At elske.

Hvis jeg falder,
samler han mig op.

Jeg klynker,
han smiler.

Jeg stønner,
han bliver ved.

Eller stopper.

Legen.

Stopper aldrig.

Skriv et svar

