Fem

Konsekvenserne af mit tidligere indlæg “Hjælpeløs“.

Mørke.

Manchetterne holder mig på plads.

Bider jo mere jeg ømmer mig.

Jeg spænder i kroppen.

Nyder Ham.

Hans behandling.

Boblende varme breder sig.

Jeg er i hans nåde.

Han styrer tempoet.

Lader mig komme.

Første gang.

Anden gang.

For tredje gang.

Kysser mig på maven.

Holder mine ben spredt.

Lader mig ligge. Tigger om mere.

Han smiler.

Jeg mærker den fjerde.

Han pirrer mig. Stopper.

På kanten.

Fjerde.

Følelsen er ulidelig.

Følelsen er absurd.

Stop.

Jeg stønner, jamrer.

Han følger mine spændte bevægelser.

Fortsætter.

Modtager min tanknemlighed.

Jeg kommer.

For femte gang.

For ham.

I dag tabte Danmark.

Men jeg er ligeglad.

For jeg blev forløst.

For det,

er jeg ham evigt taknemlig.

Rørt.

For jeg måtte.

Tak.

Skriv et svar

