,,Du er min”

Han er tilstede, her i mørket.

Skyggesiderne indtræder.

Jeg mærker hans hænder på min krop.

Sin hårde behandling.

Grådigt presser han mig mod væggen.

Indtager min krop.

Hjælpeløs.

Jeg er overladt til ham.

Sukkende overgiver jeg mig langsomt.

Mens tøjet bliver flået af mig.

Hans øjne lyser af begær.

Lyst.

Jeg mærker hans grove behandling-

i mit hår, min hals, på min klit.

Overalt.

Jeg stønner for ham.

Han bruger mig. Ejer mig.

Jeg drømmer mig væk.

Langsomt og brutalt.

Mod forløsningen.

Mørke.

Jeg er din.

Skriv et svar

