En gemen opdagelse af kroppen

“Beretningen om min første spanking”

Han tager mig med ud på en rejse.

En rejse til mine inderste skygger.

Han udforsker min krop.

Min hjerne. Mit sind.

Jeg er til for Ham.

Til hans tilfredstillelse.

Jeg presser mig selv.

Presser mig selv til det yderste.

For hans skyld.

Jeg knæler for ham.

Mærker hans faste greb i mit hår.

Mens han penetrerer mit sind.

Holder mig fast, trækker mig over knæet.

Klaskene genlyder i rummet.

Han straffer mig, for den tøs jeg nu engang er.

Slagene falder som regn-

på mine blottede balder.

Jeg anstrenger mig.

Stønner. Jamrer. Græder.

Bare så jeg kan være Hans perfekte tøs.

Hengivende sidder jeg tilbage med fronten mod ham.

Berørt og varm. 

Stille fjerner han tårerne fra min kind.

Kysser mig på panden.

Han er stolt. 

Jeg er tilgivet.

Skriv et svar

