Mænd og fodbold

Fodbold er kedeligt. Det kan det imidlertid være.

Men jeg er blevet klogere på mænd og fodbold.

Da han kiggede smilende på mig.

Han tog min hånd, og førte mig hen til ham.

Kyssede mig blidt og lod sine hænder vandre på min krop.

Han bad mig rejse mig og afklæde mig mit tøj.

Hans øjne veg ikke fra mig, mens jeg afklædte mig.

Han beundrede mig, iført det mørkegrønne undertøj.

Kampen begyndte igen. Men blikket veg ikke fra mig.

Han bedte mig dreje rundt.

Han kærtegnede min bagdel.

Han skilte mine ben fra hinanden og kærtegnede mit køn.

Jeg stønnede.

Han bad mig knæle, med fronten mod ham og spredte ben.

Jeg adlød.

Han løsnede mit hår og trak mit hoved til side.

Hans læber mødte mine.

Imens scorede modstanderne, men han var ligeglad.

Jeg sænkede mit hoved. Lykkelig.

Med følelsen af, at være vigtigere end fodbold.

Fodbold er pludselig ikke så slemt længere.

For han var tilstede.

Jeg var der for ham.

Fodbold.

One thought on “Mænd og fodbold

  1. … nej, hvis sporten passiv fodboldspil er midlet til at få opmærksomhed, er det ikke så ringe en aktivitet.
    Kærligst
    Domus

Skriv et svar

