Smerten er flygtig

Det venter på mig, som det ligger der på bordet.

Jeg kan fornemmer det. Det stirrer.

Hvad der venter mig ved jeg, men hvor meget aner jeg aldrig.

Jeg husker følelsen, når det første svirp lyder i luften.

Mine baller spændes, da slaget rammer.

Jeg ved hvorfor, jeg er aldrig i tvivl.

Alligevel bliver jeg aldrig klogere.

Jeg er afhængig af smerten.

Smerten, som han påfører mig.

Jeg ved, at jeg tilhører ham.

Stille jazz lyder i rummet. Behageligt.

Jeg ser Hans smil. Han beroliger mig. Forbereder mig.

På smerten han senere forvolder mig.

Jeg har selv sat mig i den situation.

Og jeg er lykkelig for den.

Jeg er en god tøs.

Hans gode tøs.

Jeg mærker spændingen brede sig.

Nu er han på vej.

Lysten er der altid.

 

 

Skriv et svar

