Ikke én aprilsnar

Trods en talfobi og et had til statistikker, har jeg alligevel lavet min egen.

Da vi skrev 2014, begyndte jeg at sætte streger. Streger for hver orgasme i det nye år.

I dag skriver vi d. 1 april. Jeg er blevet forløst 49 gange.

49 orgasmer.

Jeg ved ikke om det er meget. Jeg ved ikke, om det er lidt.

Hvad jeg ved er, at jeg er taknemlig.

Jeg har i gennemsnittet 41,1 time mellem hver orgasme.

Jeg har fået én orgasme 58,33% af dagene.

17 af de 49 kunne jeg selv. De resterende er ikke selvforskyldt.

Under ansvar.

4 af de 49 var mine første sprøjteorgasmer.

Og ved 2 oplevede jeg at bryde grædende sammen.

Jeg er taknemlig. Meget.

Tak min Egen.

Mit alt.

Jeg er lykkelig.

Skriv et svar

