Brugt

En ny verden har åbnet sig. Jeg knælede for ham, skød røven tilbage og overgav mig til ham.

Han kærtegnede mine baller, min klit, mit køn og derefter mit bagerste
hul.

Det gisnede i kroppen på mig, da han lod først én, så to og dernæst tre fingre presses ind i mit mørke.

Jeg jamrede mig, men overgav mig langsomt til smerten, som han påførte mig.

Jeg nød det.

Nydelsen overtog smerten. Min jamren forvandledes til dybe støn.

Men nydelsen varede ikke ved.

Min krop spændtes. Jeg bed tænderne sammen og begravede hovedet i dynen, mens jeg febrilsk forsøgte at afreagere på lagnet under mig.

Han hamrede sig i bund. Hårdt.

Lod mig sunde mig.

I forsigtige bevægelser bevægede han sig ind og ud af mit mørke.

Han greb om mine hofter. Styrede min krop og min lyst mod ham. Satte tempoet.

Han kneppede mig fra mine sanser, så der kun var ham og jeg. Kun mine klynk, min stønnen og ham.

Han kom i mig og vi faldt sammen.

Jeg lod mig indhylde i hans nærvær og tryghed.

Han kyssede mig. Stolt.

Et nyt kapitel har åbnet sig for ham og jeg.

Jeg er en glad, lykkelig og brugt tøs.

Skriv et svar

