Kend dine lyster, kvinde

Veninderne for mig er mange. Rigtig mange.

Dog er der forbavsende få, som kender til mine lyster.

Jeg har i den sidste tid besøgt en kær veninde.

Hun bor i et land, hvor seksuel frigjorthed,
Kun er noget, som ses på film.

Hun er usikker og sårbar.

Hendes sårbarhed har formet hendes lyster,
og lysterne gør hende bange.

Men jeg er der.

Hun åbner sig op for mig. Udtrykker sig.

Hun er kvinde.

Men først nu, er hun ved at lære sine lyster at kende.

Jeg kender den følelse.

Følelserne lader os definere os selv.

Følelsen gør os måske forvirrede og splittede-
Ihvertfald for en start.

Vi har brug for forståelse.

Ellers er vi på definition fortabte til at vandre.

Som en komplet forvirret liderlig tøs.

Splittet og usammenhængende.

Som ikke engang kender sig selv.

Skriv et svar

