Nem

Introduktion

Vi skriver i dag d. 1 juli. Det er officelt sommer i Danmark, selvom det ofte regner. Det gør det dog ikke lige nu, så jeg er rykket udenfor i solen. Der er sket utrolig meget i løbet af april, maj og juni. Jeg har lært mig selv endnu bedre at kende, og det samme med min partner. Vi har begge rykket os i to vidt forskellige retninger, som vi begge ikke havde forudset. Okay, givet, jeg havde måske lidt. Men jeg havde aldrig troet at jeg, skulle kunne være den dominerende part i et forhold. Det skete, men kun én gang. Jeg fortryder på ingen måde episoden, og jeg vil ikke udelukke, at det kommer til at ske igen. Måske. Men mere om tanker som disse senere. I dag, har jeg et regnskab, som skal gøres op. Forløsninger i april, maj og juni.

 

2. kvartal

Tallet er voldsomt. Utrolig voldsomt. Ihvertfald efter min holdning.
Måske der gik sport i det, jeg ved det ikke rigtigt. (Han nikker)

Vi skriver i dag d. 1. juli og jeg er blevet forløst 154 gange.
På 3 måneder. Det er altså 91 dage.

Det svarer i alt til, at jeg har fået 1,7 orgasmer om dagen.
Det er imidlertid ikke tilfældet. De har været spredt, tro mig.

Jeg tæller ikke længere mine sprøjteorgasmer, da jeg har mistet overblikket.

Mine orgasmer fylder meget i mit liv, så jeg tager mig selv tit tiden dertil.

Jeg lærer min krop bedre at kende derved.

Tilgengæld er det blevet sværere at opnå forløsning. Det tager længere tid.

Forløsningerne er dog blevet mere intense og følelsen varer længere.

På et tidspunkt, blev jeg nødt til at stoppe ham, for ellers, ville jeg have besvimet.
Følelsen var ubeskrivelig, det snorrede og sortnede for mine øjne.

Jeg skal blive bedre til at presse mig selv.
Både for min, men også for hans skyld.

Derudover, husker jeg tre meget mindeværdige orgasmer.
På et knapt så privat sted.

Jeg har lært at dæmpe mig, nu det skal være.
For hans skyld.

Trods alt, er jeg stadig en glad, stolt og MEGET tilfreds lille tøs.

Nu sidder han tilbage med et smil.

Jeg kender det smil.

Der er gået sport i det.

 

Skriv et svar

