Tanker om et parforhold

Mit orgasme indlæg blev starten på en ny epoke i bloguniverset. Det er ingen hemmelighed, at der er sket meget på forholdsfronten i hans og mit forhold. Derfor har det været småt med indlæg fra min side, og det beklager jeg meget. Jeg har det godt, det har jeg faktisk. Jeg har bare travlt, og den travlhed ødelægger muligheden for at tænke og nedskrive mine tanker. Det har en næsten terapeutisk og beroligende effekt på mig. Ham og jeg har dog brugt meget tid på at definere os selv, både som mennesker, men også det parforhold vi nu lever vi. Vi taler meget om tingene. Vores liv og vores seksualitet. Forleden da vi havde haft venner på besøg og drukket rigtig meget, begyndte sandhederne at komme til overfladen. Vi var begge fulde. Sandhedsfulde. Han begyndte at snakke om, at han godt ved, at han ikke kan tilfredsstille mig længere. At han er stolt af min udvikling, men at han ikke kan gøre mere for mig. Han har udviklet sig i en anden retning. Han troede han var noget, og det har han indset, at det er han ikke. Kun til tider. Det har jeg vidst længe, men en snarlig konfrontation har naget mig. For så led er ingen da? 

Dertil spurgte han mig, hvad jeg ville gøre ved det. Hvor vores forhold er på vej hen og hvad et forhold som vores måske kunne rumme? Jeg er stadig ung og vanvittig uerfaren. I en sen alder har jeg udviklet min seksualitet, som jeg er meget stolt af. Og jeg vil have mere, end det, som han kan give mig. I virkeligheden tænker jeg, at jeg er en kælling og en utaknemlig møgtøs, at tænke sådan. Det er jeg måske også.

Jeg svarede dog, at i foreningen SMil ville jeg kunne, sågar også ham,  stifte bekendtskaber med andre ligesindede, blive bekræftet i vores seksualitet og i vores møghamrende liderlige fantasier. Det tænkte han så meget over, med ansigtet stirrende mod loftet. Men jeg har indtrykket af, at han overgav sig til tanken. Jeg tænker, at han er bange for at miste mig. Men det kommer ikke til at ske. Jeg elsker ham stadig utrolig højt. Han er alt, hvad jeg har ledt efter, og jeg ved nu, at jeg vil dele resten af mit liv med ham.

Der har været en række seksuelle episoder på det seneste, som på én gang forvirrer mig, men som samtidig også har givet mig lysten til mere. Mig, som den dominerende når vi har sex. Det hele udspillede sig ved, at jeg var liderlig og sex var længe blevet udskudt. Han kom hjem fra arbejde, og jeg kunne se, at lysten til mig slet ikke var eksisterende. Jeg bandt ham derfor til sengen og pirrede ham. Længe. Og jeg skal da lige love for at lysten til mig steg betydeligt. Jeg blev ved med at holde ham lige på grænsen til at komme. Jeg nød det. Meget. Til sidst tiggede og bad ham mig om få lov til at kneppe mig. ,,And indeed he did.” Det var frækt – men gav anløb til nye tanker om vores liv og forhold sammen. 

Det forvirrer mig dog en smule, mig som den dominerende. For på en gang, er det en helt ny verden, som er åbnet sig for mig. Men generer mig ikke synderligt længere. Jeg ved bare hvad jeg vil have, og når han ikke sætter mig på plads eller tager affære, så bliver jeg den dominerende i vores forhold. Måske har jeg udviklet en SWITCH side, uden jeg har lagt mærke til det. Ihvertfald, så er magtbalancen er vippet for alvor nu. Det er mig, som knepper ham, og ikke omvendt. Det er vores sex til gengæld blevet bedre af. Det er en lettelse hver gang han kommer og jeg nyder det. Jeg kommer ikke af det, sjældent ihvertfald, men jeg er glad for, at han kommer. At mærke ham. Mærke at han stadig er tilstede i vores forhold. Det har jeg savnet. Derfor finder jeg stor tilfredsstillelse i det. Både at bruge ham på den måde, men også gøre ham glad, så det ikke kun er mig, det hele handler om. 

Jeg udfylder bare ikke min plads i denne verden. Der er meget mere til for mig. Jeg er langt fra udviklet, og mine grænser rykker sig stadig, dag for dag. Jeg vil stræbe efter nye oplevelser. Udforske mit frisind. Leve og have møgfrække oplevelser. Det er det, jeg lever for. Jeg er til for at tjene, som den liderlige tøs, jeg nu engang er. Det kan ikke passe en provokation ikke tages til efterretning. Straf mig nu for pokker! Jeg er en møg uartig tøs, som trænger til pisk, smæk og en uendelig smerteregn, så jeg igen kan indfinde mig som den underdanige. Jeg er en møgforvirret tøs lige nu, som ikke længere kan spille skuespil og lade som om jeg er dominerende.

Men alting, til sin tid.

Men i virkeligheden savner jeg at kende min plads, på knæ. Jeg savner irresættelsen, de verbale røvfulde og ydmygelser. Jeg savner det fysiske. For jeg udfylder ikke længere min plads i dette univers og det frustrerer mig. Så længe han fik sit blowjob i badet og blev lænket og kneppet til sengen, så er alt godt. Men mig, mine behov var der ikke overskud til. Han orkede det simpelthen ikke.. Men det ændrer sig nu. Han nyder stadig at se forvandlingen af min røv. Fra bleg til den fine røde farve, der kommer efter en god spanking. Han vil stadig nyde at binde mig. Han vil stadig nyde synet af mig, når jeg kommer for ham.

Imidlertid har min provokation virket. Samtaler herom har virket. Vi er begge indforstået med, at vi bevæger os ud i et åbent forhold. Med gensidig respekt for den anden. Vi kan heldigvis ikke leve uden hinanden, så vi bliver altså sammen. Om vi skal opleve BDSM verdenen hver for sig eller sammen, tager vi til den tid. Nu skal vi bare nyde sommeren og hinanden. For efter sommerferien begynder mit liv som studerende i en helt fremmed by. Jeg vil meldes ind i SMil og på den måde møde nye mennesker, og fortsætte livet som underdanig. Det til den tid. 

Jeg glæder mig som et lille nysgerrigt barn. Jeg er møgtaknemlig for min kæreste, at han vil give mig den mulighed. Faktisk er det den bedste gave, han har givet mig og jeg elsker ham utrolig højt derfor!

Skriv et svar

