Et fast greb, støn og offentlighed

Vi er nu sikkert vendt hjem fra det græske paradis, hvor vi befandt os. Lad os bare sige, at jeg havde glemt at pakke blufærdigheden derhjemme. For hverken ham eller jeg var bleg for den lette kolde brise om aftenen, det dulmende mørke over Calderaen eller de enkelte forbipasserende. 

Vi havde lydte hotelværelser. Meget lydte. Det forhindrede ham dog ikke i at indtage mig, endda så voldsomt at sengene knirkede. Mine støn gjorde det bestemt ikke bedre på larmen. Så før jeg vidste af det, stoppede han, holdte en hånd for min mund og bad mig tie. Jeg nikkede forstående og blinkede. Lettere chokeret. Derefter fortsatte han indtil jeg kom. Presset blev større mod min mund og min krop spændtes. Det var kun enkelte lyde, som slap forbi hans faste greb. Heldigvis for det, vi skulle nødigt vække mine forældre på den anden side af væggen. Eller mine brødre på den anden side for den sags skyld… Vi fik ingen mærkelig blikke til morgenmaden næste dag. Eller de andre dage. Jeg havde dog en lille lækker hæving på læben. Sådan er det når det er for godt, og man bliver nødt til at bide sig i læben.. 

Mit solafblegede hår er endnu blevet så langt, at han med en sådan hårdhed snildt kan trække håret væk fra den ene side af ansigtet til den anden. Dertil indtage min blottede hals og nakke med kys, mens hans anden hånd fandt ned til mit blottede skød. Ingen trusser. Han smilte skælmsk. Han lod mig ikke få orgasme. Han trak mig derimod op fra den stol, som jeg sad på. Tvang mig ned på knæ. Løftede mig under hagen og gav tegn til at jeg skulle sutte hans pik. Naturligvis. Det var frækt og befriende. For vi kunne sagtens være blevet opdaget. Man kunne høre mennesker snakke. Således endnu en ny ting for mig, lad det endelig fortsætte. 

Så meget for nøgenhed i det fri. Det er skønt med frisind. Det er skønt med frække oplevelser. Det er skønt, at dele dem med én. Det er skønt, at dele dem med jer. Jeg er smigret over den respons, som jeg får hist og her. Det gør mig glad helt ind i hjertet. Af hjertet tak! 

Skriv et svar

