Rygter

Hvem er jeg? Det får du nok aldrig at vide.
Hvad jeg dog kan fortælle dig, er disse ting:

Jeg er 22 år gammel.

Jeg er humanist, fri af sind, kulturel og kreativ.

Studerende humanist i en af danmarks største poler.

Deruover, er jeg også en meget nysgerrig personlighed,

som har tendenser til, at fundere alt for meget over livets finurligheder.

Jeg er skrøbelig og følsom.

– Samtidig er jeg vanvittig hård og kontrollerende. Nærmest dominerende. 

Jeg går under navnet, MissGreen. Frøken blå for en stund.

– Indtil jeg igen kan være anonym. 

Jeg er i et kærligt åbent forhold med manden jeg elsker.

– Han bidrager  ligeså til denne side.

Denne side, blev i tidernes morgen oprettet af flere simple grunde.

– Jeg ønskede at gøre op med fordomme, dele mine tanker, udvikling, filosofi og oplevelser med andre ligesindede og andre interesserede individer. 

Jeg er den jeg er.

– Rygter er en grim ting. 

 

Velkommen til den virkelige verden.

One thought on “Rygter

Skriv et svar

