Mangler og tanker derefter

Jeg mangler ro. Ro til at falde på plads.
Jeg mangler samhørigheden i mit liv. Balancen mellem min indre tøs og mit egentlig jeg er svækket. Samtidig er jeg frygtelig spændt på det liv, som jeg nu skal til at starte. Pr. 1 september er jeg universitetsstuderende, kollegianer og tøs. De to første passer jo overraskende sammen, den sidste skal jeg selv tilpasse. Jeg skal finde balancen mellem mit indre og mit ydre. Jeg skal leve og tjene på samme tid. Jeg må ikke lade min skyggeside trænge igennem og dominere og jeg må få himlens skyld ikke ignorerer den.

Jeg skal ovenpå igen. Jeg skal lade være med, at lade rygterne gå mig på. Jalousi er en grim ting.

Jeg skal starte forfra og være taknemlig. Jeg har alt det, som jeg skal bruge i livet. Dejlige venner, familie, kæreste, legekammerater og et allerhelvedes frækt sexliv. Dét, som definerer mig. Dét, der gør mig, til mig.

Og nu vil jeg smile og være lykkelig for hvad jeg har. I min nye lejlighed, i en helt ny by. En helt ny by, som vil byde mig på nye eventyr, som kan definere mig.

Jeg glæder mig!

Skriv et svar

