Mens han holder om mig

Mit hjerte hamrer og blodet pulserer rundt i min krop. Jeg er tændt og uhyre opmærksom på hans berøringer af min krop. Jeg er endnu ikke nøgen, men jeg er alligevel blottet for ham. Han ser igennem mig. Læser mine bevægelser og mine lyde. Mine sanser forstærkes, når han bevæger sine hænder rundt på min krop. Han holder mig tæt med et fast greb. Jeg er i hans magt nu. Han vækker hver en muskel, hver en fiber i min krop og forbereder min krop, mens han visker i mit øre. Jeg vil høre dig skrige for mig, tøs. Kun fordi jeg har lyst. Kun fordi jeg vil se hvor langt du er villig til at gå for mig.Min krop lammes og mit åndedræt bliver samtidig dybere. Jeg indvilger. Om lidt skal jeg komme for ham, men først skal jeg testes.

Han blotter mig helt og med et fast greb i mit hår kysser han mig. Dybt og intenst. Han trækker mig op på knæ og presser mit hoved ned i madrassen og holder mine hænder på min ryg. Han pusler bag mig. Min krop overvældes af smerte. Jeg bider og hvæser min smerte ud. Jeg klemmer lagnet mellem mine fingre da han presser sin pik op i røven på mig. Tårnene triller ned langs mine kinder. Han bliver ved. Længe. Da han trækker sig ud falder jeg sammen. Jeg føler mig udsat. En brændende fornemmelse breder sig skiftevis på mine baller. Jeg flytter min krop, gemmer mig for smerten. Men hans vilje holder mig fast. Jeg kan ikke bruge sympati. Jeg er tilbage ved mit udgangspunkt, hvor jeg prøvet at løbe væk og skjule mig. Jeg ømmer mig, da han holder inde med pisken. Pisken eskalerer. Hele min krop er udsat. Jeg forsvinder ind i intetheden hvor det kun er ham og jeg. Der hvor jeg kun er til for hans tilfredsstillelse. Og jeg yder for ham – og jeg nyder det. Han udblokker mit sind og min krop, så jeg igen må anstrenge mig for ham. Smerten eskalerer og jeg tuder, tuder min smerte ud. Men endnu ikke skriger jeg. Han forsætter. Jeg er nu udblokket i begge huller. Jeg vrider mig og kæmper imod smerten. Pisken falder over hele min udsatte krop. Mine lår, specielt inderlår, min ryg og mine ømme baller. Jeg er mærket af ham. Han er rolig og konsekvent. Jeg er hylende og ydmyg. Jeg falder omkuld med et skrig. En smertefuld orgasme gennemsyrer min krop. Jeg er overvældet af den smerte han påfører mig. Jeg ligger rystende tilbage, allerhelvedes øm og brugt. Jeg lovede jo, at få dig til at skrige, min tøs.

Han vil altid gå til stregen og fanger mig i intetheden, hvor mine grænser rykkes for ham af ham. Jeg ved hvad han forventer af mig og jeg er ikke i tvivl når jeg skuffer. Jeg ved når han værdsætter mig, og det gør jeg, når jeg flytter mine grænser for ham.
Jeg har på det seneste svigtet ham og været en selvoptaget møgtøs, som har sat sine egne behov frem for hans. Dette er min straf.

One thought on “Mens han holder om mig

Skriv et svar

