Mødet med en kvinde

Først i september havde jeg fornøjelsen af at have en kvinde på besøg til en kop te. Men ikke en hvilken som helst kvinde. En kvinde som jeg, og min bedre halvdel i længere tid havde korresponderet med.

Med én enkelt hensigt.

jeg er nu under betragtning af smukke Hekate. Jeg vil ikke tilhøre hende på samme måde, som jeg har et tilhørsforhold til min elskede.

Hun er smuk, sorthåret, forførende brune øjne og en fast vilje.

Hun er streng og skal nu varetage min opdragelse. Jeg skal være til rådighed for hende, når vi er sammen. Jeg har grænser, men kun få.

Det er forskelligt om han skal være tilstede eller ikke. Møderne vil primært komme til at foregå i lokaler lavet til formålet.

Jeg skal være en god tøs igen og jeg glæder mig fucking meget!

Overstående skrev jeg d. 1 oktober i år. Og nu til aften skal det ske. Jeg skal for første gang underkaste mig en anden, end min kæreste. Der er under to timer til mødet med denne kvinde skal finde sted. Jeg tripper rundt. Kan ikke finde ro. Jeg glæder mig helt ubeskrivelig meget! Det er kun anden gang jeg skal være sammen med en kvinde og tankerne derom kredser i mit indre.
Jeg er blevet pålagt odrer allerede inden:

Jeg skal være helt glatbarberet og alt legetøj skal lægges frit frem!

Mit lille tøseindre kan slet ikke få ro. Jeg smiler og vandrer hvileløst rundt, mens han observerer mig.
Kan jeg nu være en dygtig tøs? Hendes dygtige lille tøs?

One thought on “Mødet med en kvinde

Skriv et svar

