Mørke skygger

I morgen skriver vi d. 1 oktober. Jeg har derfor endnu et regnskab at måtte gøre op. Men indlægget vil ikke handle om forløsniger alene. Jeg har nu været universitetsstuderende i næsten to måneder. Og hvis jeg selv skal sige det, så nyder jeg det. Jeg nyder at fordybe mig, lære og være en god pige. Samtidig i mine skyggersider yder jeg præcis det samme. Eller jeg prøver. Det er svært at udholde de overensstemmelser som de to sider udløser. Jeg adlyder hans mindst vink – men alligevel skuffer jeg. Vi ses ikke så tit, men når han ringer og vi taler, trækker det sig sammen i mit underliv og jeg bliver liderlig efter ham. Jeg ønsker at han skal straffe mig, ydmyge mig. Elske mig. Den gode tøs, det burde være mig. Men jeg skuffer. Jeg føler mig ikke længere seksuel. Jeg oplever ikke mine drifter på samme måde længere. Nogle ville måske mene, at jeg min seksualitet, den jeg er, er sat på standby for en tid til fordel for min studieopstart. Det er måske også for det bedste. Eller er det? Vi hører om Freud til forelæsningerne, og jeg noterer, lytter og filosoferer videre over min skyggesider. Hvad jeg fortrænger. Jeg har aldrig været fan af Freud, da vi blev stopfodret med ham i gymnasiet. I den glade gymnasietid. Drifterne fører mig mod et liv som den underdanige tøs. Der hvor jeg tjener og yder mit bedste, så jeg kan være en fucking god tøs! For det lyder så godt, og det giver mig en følelse af velvære, når jeg sidder der på knæ og modtager min anerkendelse. Hvad enten jeg er blevet brugt eller jeg blot er tilstede. Det er spildt potentiale, får jeg at vide. Det er det måske også. Jeg venter spændt på, at det bliver d. 1 oktober. For jeg er nemlig blevet forløst 34 gange i løbet af juli, august, september. Hårde måneder. Hvilket kan ses i mine forløsninger. Tag dig sammen kvinde! Det var 3. kvartal. Hvad bringer det 4. mon. Jeg kan fortælle så meget, at i starten af september, havde ham og jeg et møde med en smuk kvinde, som måske er min fremtidige domina. Jeg er nu under betragtning. Og jeg ser frem til mere!

Skriv et svar

