Et objekt

Han er tilstede. Tilstede i mine tanker. Mine dybeste tanker. Han følger mig overalt. Jeg venter på ham. På hans opkald. Et opkald, jeg har set frem til med længsel. Jeg har glædet mig. I dag er det onsdag. Solen skinner fra en skyfri himmel udenfor. Solens stråler går igennem vinduet og varmer min nøgne krop. Jeg ligger på min seng. Afventende, på hans ordrer. Der er kontakt. Jeg hører hans velkendte, rare, trygge stemme. Mit hjerte banker. Et sug breder sig i maven på mig. Jeg fornemmer han smiler. Han ved, hvad han gør ved mig. Han kender min tankegang, mine følelser og han ved, hvordan han kan manipulere mig. Prøve mig. I dag skal jeg testes. Jeg kan mærke det. Han beder mig, sætte mig på knæ. Sprede mine ben og derefter lukke øjenene. Jeg mærker, at jeg er hans. Drømmer om hans tilstedeværelse, lige foran mig. I min fantasi, er jeg kun til for ham, hans tilfredsstillelse. Et objekt, et legetøj. Og jeg nyder det. Jeg trækker vejret dybt, helt derned, hvor åndedraget kan mærkes, så det sitrer i hele kroppen. 
 Jeg leger med min klit for ham. Mens hans stemme guider mig. Fortæller mig, hvor fantastisk en tøs jeg er. Han har planer med mig i dag. Jeg skal testes. Han vil teste, hvor langt jeg vil gå for ham. Jeg vil gøre alt for ham. Vise ham, at jeg er en god tøs. Hans gode tøs. Jeg sukker dybt, stønner min længsel efter ham ud i rummet. Det giver genlyd. Han tæller til fem, og lige da han siger fem, stønner jeg den første orgasme ud. Men jeg må ikke stoppe. Jeg skal blive ved. Jeg mærker hvor langt han trænger ind i mit sind. Manipulerer mig. Former mig. Jeg kommer anden gang for ham. Denne gang, efter jeg har tigget og bedt ham om at komme. Jeg længes efter ham. Hans berøring. Mit hoved ligger mod gulvet, og jeg stønner. Jeg skal stadig lege med mig selv. Jeg får ikke lov til at stoppe. Selvom jeg desperat fortæller ham, at jeg ikke kan mere. Men han er ligeglad. Fortæller mig, at jeg er til for ham, hans nydelse. Jeg er ikke herre over min egen krop. Han beder mig fortsætte. En frustration breder sig i min krop. Han beder mig massere hurtigere. For ham. Han beder mig slå min klit. Jeg adlyder, men det er ikke godt nok. Forfra, tøs. Så han kan høre det. Beder mig forestille mig, at ridepisken rammer, hårdt, i flere slag. Og jeg kommer, igen og igen. Jeg fornemmer hans smil. For endnu, er han ikke tilfreds. Jeg er tankeløs, frustreret og udmattet. Længslen opbygger sig. 
 Han beder mig ligge mig op i min seng. En lille frygt spreder sig i min krop. Jeg har bange anelser. En del af min krop, har han længe snakket om at indtage. Jeg har været nysgerrig, men har endnu ikke turdet tage skridtet. 
 Min frygt bliver bekræftet. Han guider mig langsomt mod min næste orgasme. Efter min femte orgasme, ender jeg i en psykose af frustration, smerte og nydelse. Jeg er udnyttet i begge huller. Tvunget til at skabe min egen nydelse, følelserne forstærker sig selv. Smerte og nydelse byggede de sidste orgasmer op. Jeg er manipuleret, han er trukket ind i mit sind. Helt ind. Han manipulerer hvad jeg siger, tempoet og min tankegang. Men jeg elsker ham ikke. Jeg elsker, det han gør ved mig. Jeg tilhører ham. 
Han ejer mit sind, min krop, mine tanker. Mit jeg. Selvet. 
Jeg er hans, jeg er din. En god tøs, en taknemlig en.

One thought on “Et objekt

Skriv et svar

