At give slip

Mens regnen pisker ned udenfor mit vindue, mindes jeg de minder, vi har haft sammen.

Jeg smiler, ler og græder over det, vi har oplevet, og alt det han har givet mig.

Stadig, kan jeg ikke lade være med at fundere.

Har jeg truffet den rigtige beslutning, jeg så længe har båret rundt på?

For givet, og for det. Jeg elskede ham så højt.

Præteritum.

Jeg elskede ham, for at acceptere mig, for den jeg er.

Fordi, han fik mig til at smile og le.

Fordi, han gjorde mig tryg.

Fordi, han gjorde mig lykkelig.

Han har, gør og vil altid betyde utrolig meget for mig.

Han har udviklet mig, til den jeg er i dag og det vil jeg altid være ham taknemlig for.

Jeg vil ham altid kun det bedste — det vil jeg stadig.

Men vi er vidt forskellige steder i vores liv lige nu, og sådan er det.

Jeg har accepteret det- og vi skal nu begge videre.

Jeg gav slip.

One thought on “At give slip

Skriv et svar

