Året der nu går på hæld

Om lidt skriver vi 2015 og 2014 har uden tvivl båret præg af både op og nedture. Hovedparten har dog bestået af positive oplevelser. Men mere om det senere.

Det sidste kvartal af 2014 er netop overstået, og jeg er blevet forløst 121 gange i løbet af oktober, november og december.

Det var jo en helt del bedre end 3. kvartal. 1.3 orgasme pr. dag.

Men at se det hele i et større billede, er faktisk en oplevelse i sig selv.

For tilsammen er jeg blevet forløst 358 gange i år 2014. Det er næsten én orgasme pr. dag.

Der var de offentlige orgasmer. Der var sprøjteorgasmerne. Der var smerteorgasmerne.
og så var der alle dem, jeg blev pålagt.

Jeg blev indlemmet i den fantastiske verden, der er SMil sammen med skønne Hekate. Her mødte jeg ligesindende mennesker, hvor der ingen facader var opstillet. Men denne episode, har jeg planlagt et senere blogindlæg om.

Jeg er en heldig tøs, der nu kan træde ind i 2015 med et åbent sind og nye oplevelser.

Jeg fornemmer igen en spirrende kærlighed for manden i mit liv.

Skriv et svar

