Til professoren,

Jeg nyder, at det overhovedet ikke var planlagt.

Jeg nyder, at vi egentlig bare skulle drikke kaffe og tale om universitetslivet.

Jeg nyder, at du overrumplede mig, og kunne læse skælmskheden i mine øjne.

Jeg nyder, at du fandt mine beretninger og digte æggende.

Jeg nyder, når du løfter dit øjenbryn og tager dig til dit skæg.

Jeg nyder, når du fanger mig i min kække attitude.

Jeg nyder, når du er mig overlegen.

Jeg nyder, at du inspicerede min krop i cirkulere bevægelser.

Jeg nyder, at du grådigt kastede dig over min mund.

Jeg nyder, at du rev mig i mit hår og pressede mig ned på knæ.

Jeg nyder, at mærke din erektion.

Jeg nyder, at du kneppede min mund til jeg brækkede mig.

Jeg nyder, at du udnytter mit perverterede sind.

Jeg nyder, at du kaldte mig en luder.

Jeg nyder, at resterne af din sæd, stadigvæk sidder på min kind.

Jeg nyder det faglige udbytte.

2 thoughts on “Til professoren,

Skriv et svar

