Åndelig afstraffelse

Jeg er i dag blevet straffet af min mentor. Straffen består af 2 relativt simple dele.

1. Skriv henover brystet,  at du er en møgluder. Tag derefter et billede af det,  og post det på fetlife,  så alle kan se det. 

2. Sid tilbage med følelsen af,  at du har skuffet mig. 

Hvorfor bliver jeg så straffet? Jo ser I,  det er ret usmart at komme,  før man rent faktisk har fået lov.

Jeg sidder nu tilbage med den grimmeste følelse i maven. Jeg er deprimeret og føler mig utilstrækkelig.

Del 2 er helt sikkert den værste del af straffen.

Hvis bare jeg kunne gøre det om igen.

One thought on “Åndelig afstraffelse

Skriv et svar

