Mit fristed

Det er som om, at jeg har åbnet mine øjne på ny. Det lyder tåbeligt og fyldt med kedelige plausible klicheer, men det er ramme alvor. Jeg er hjemme fra København, hvor jeg oplevede mangfoldighed og hjertevarme mennesker. Mens jeg gik rundt i Københavns gader, fik jeg følelsen af, at være hjemme. Som en afslutning på hele mit Københavner-eventyr, skulle jeg stå ansigt til ansigt med min mentor gennem to år. Han har været med mig, lige fra begyndelsen. Han har fulgt mig, og guidet mig og båret mig frem, de sidste to år. Han har været min lille hemmelighed.

Men han er ikke længere en hemmelighed. Jeg er hans. Nu. Det kan jeg så smile for mig selv over, når folk spørger mig, om min tur til København var god, og om jeg så har fået scoret nogen? Jeg har ikke fået scoret nogen, for det behøver jeg ikke – ikke nu.

Lige nu, er jeg ved at lære mig selv at kende. Han valgte at tage udgangspunktet i, hvor jeg står nu, og hvor jeg gerne vil hen. Hvor han gerne vil have mig hen – vel at mærke. Så her er jeg nu, er hvor han gerne ville have mig hen. Stille og funderende sidder jeg tilbage. Hvis jeg lukker mine øjne, og lytter til den musik, han spillede for mig, er jeg tilbage hvor det hele startede. For tre dage siden. Da mit liv begyndte igen, da jeg åbnede mine øjne på ny. Mine lår er blå, mine balder er lilla og min hals er øm. Jeg er glad og mærket over den intensive oplevelse han gav mig.

Det hele startede på Københavns vel nok travleste punkt, hovedbanegården. Jeg havde endnu et stykke tid at slå ihjel, før jeg skulle afsted. Jeg havde dog lige et ærinde på betalingstoiletterne. Jeg havde nemlig fået til opgave, at sætte en buttplug op, inden jeg trådte indenfor hans dør. Det vil sige, klargøring til plug, på et offentligt toilet. Ja, det var en oplevelse, men jeg gjorde, hvad jeg fik besked på. Det betalte jeg tilmed en femmer for. Jeg brugte længe i den boks, for jeg skulle sikre mig, at jeg var fuldstændig klar. Klokken 12 skulle jeg stå indenfor hans dør. Fuldstændig afklædt.

Jeg hørte musik i s-toget, på vej mod ham. Det er ret ubekvemt, at sidde med en buttplug oppe, når s-toget standser- og sætter igang igen. Man får øjenkontakt med mennesker, af de særeste grunde, og jeg får med det samme paranoia. Men selvfølgelig kender de ikke til min hemmelighed, men jeg kunne mærke, at mine kinder begyndte at blusse, da der kun var to stationer til endestation. Ret metaforisk egentlig. Min endestation – med ingen vej tilbage. Ingen stopord – ingen grænser. Bare ham, der afprøver mig. Tester mig. Og mig, der præsterer og som bare gerne, vil være en dygtig tøs.

Da jeg kommer indenfor døren, som er ulåst, kan jeg høre ham rumstere i rummet ved siden af. Min ordre var, at afklæde mig alt mit tøj, derefter tage en sort hætte over hovedet, som ville sløre mit syn. Derefter skulle jeg stille mig op af døren, med let spredte ben. Linkin Parks’ Wake spiller, mens jeg afklæder mig mit tøj. Og lige da musikken når sit højeste, træder han ud i gangen til mig, kommer hurtigt imod mig, og presser mig op af døren. Allerede der, har jeg fuldstændig overgivet mig til ham. Den ene hånd holder han fast om halsen på mig, og med den anden tester han min liderlighed. Der er ingen samtale – eller det husker jeg ihvertfald ikke. Jeg er fuldstændig lammet i øjeblikket – allerede der, har jeg fuldstændig underkastet mig hans magt. Hændelserne har jeg efterfølgende kunne konstatere, som værende en grødet masse af et hav af følelser, jeg ikke længere kan udrede noget som helst platonisk af. Det hele gik så hurtigt, og jeg ville gerne have været der mere for ham.

Han trækker mig med ind i stuen og puffer mig op i sofaen, så jeg knæler med armene over ryglænet. Et sekund derefter presser han den største plug op i min fisse. Og nu jamrer jeg mig for første gang. Det er grumt og dybt ubehageligt. Men jeg lader ham gøre det. Senere fortalte han mig, at den næsten var oppe. At jeg var dygtig.

Derefter eskalerede det. Han river buttpluggen ud og placerer den hurtigt i min mund. Det sker så hurtigt, at jeg ikke når at protestere, før de første slag med spanskrøret rammer mine baller. Ingen opvarmning, som jeg før har været vant til. Det var lige på og hårdt. Jeg modtager de første 150 slag, grædende og falder udmattet sammen på sofaen. Han kigger mig dybt i øjnene og tørrer tårer og mascararester af mit ansigt. Han har kontakt med mig, men jeg husker ikke, hvad han siger. Jeg får flere slag med spanskøret på mine lår, mens jeg sidder ned, og jeg har svært ved at holde mine hænder bag ryggen.

Efter spanskrøret lader han mig komme til mig selv, aftercare, i hans arme. Han lader mig finde roen og trygheden, lader mig vide, at han er der for mig. Jeg er målløs over, at han lader mig tigge om, at få mere med spanskrøret, bare så jeg kan få mere af hans nærhed. Det smiler han lidt over, at jeg er så ivrig efter endelig at mærke ham på min krop. Jeg får efterfølgende 40 slag, som jeg selv skal tælle. Man skulle tro, at efter 150 slag, er min grænse nået, men jeg møder først min grænse ved de 35 slag. Jeg er fuldstændig ude af den, jeg græder i håbet om, at han vil stoppe. Jeg kan ikke stå stille og jeg prøver at beskytte mig, med mine hænder. Jeg har aldrig hulket på den måde før, jeg har aldrig mærket livet i kroppen før på den måde. Jeg ved, at jeg kan tage de sidste 5 slag, fordi han forventer det af mig. Så jeg placerer mig tilrette i sofaen igen og skyder røven mod ham. Slagene falder prompte. Da det sidste slag er faldet, holder han om mig og jeg bryder igen sammen. Denne gang, ved jeg at det er okay at give efter for gråden. Han er der med det samme, og jeg mærker varmen fra ham. Jeg har så svært ved at kontrollere mine følelser for ham, for det han får mig til at føle, er så ukendt og skræmmende. Men han forsikrer mig hele tiden om, at det er okay. Så jeg putter mig ind til ham, og sådan sidder vi længe. Men jeg ved, at der venter mig mere endnu.

Jeg kan dog ikke adskille oplevelserne fra hinanden, derfor bliver de oplistet lidt sporadisk. For det er i virkeligheden ikke hvordan det hele forløb, som er det vigtigste, men hvordan jeg oplevede det.

Jeg husker, at han kigger mig dybt i øjnene og beder mig om at komme for ham. Og jeg kommer rent faktisk på kommando, ligesom jeg gør over telefonen. Denne gang fremkommer det bare mere virkeligt, for jeg sidder rent faktisk foran ham. Han udstiller mig. Han knæler foran mig mens jeg sidder på knæ, og vil have mig til at sætte den store plug op selv. Han vil se, hvordan jeg klarer det. Jeg klarer det ikke, hvilket han godt er klar over. Men da han beder mig om, at bukke mig forover, formår han at skubbe mig så meget i min kunnen, at pluggen kommer yderligere 1cm længere ind. Han beder mig lege med mig selv, foran ham. Det er ydmygende på et helt nyt stadie, for han kan se alt. Jeg er hans lille luder, og det skal jeg sige for ham, lige indtil jeg kommer. ,,Kom for mig, din lille luder”, og jeg kommer ubesværet.

Jeg husker, at han giver mig lussinger. Mange. Hårde lussinger. Og jeg tager imod, fordi han ønsker det.

Jeg husker, at han beder mig sætte mig på knæ foran ham hvorefter han tager et fast greb i mit hår og trækker hovedet tilbage og kysser mig. Han fortæller mig, at han er stolt af mig, at han ikke havde forventet så meget af mig. Jeg kan mærke, mine øjne bliver blanke. Han beder mig om, at give efter. Og jeg falder sammen i hans arme i gråd. Oplevelserne og forløsningen deraf sætter mig fri. Han holder om mig og lader mig falde til ro. Lige der, i hans arme finder jeg ro. Jeg ved ikke, hvorfor jeg græder. Jeg giver bare efter for gråden og mærker trygheden fra ham. Han kysser mig på panden, og jeg føler mig lille. Men jeg ville ikke være foruden det øjeblik. Han er så god for mig. Jeg er tryg i hans arme, og kan mærke kærligheden sprede sig i min krop. Jeg ved, han passer på mig, og jeg er vigtig for ham.

Jeg husker, at lige der i hans arme, på knæ foran ham, kvæler han mig. Han lader sin hånd dække min mund og næse, så jeg kæmper for at få luft. Men hans ord og forsikring om, at hvis jeg bare giver slip for ham og slapper af, så forsvinder lysten til at trække vejret og jeg vil gå ud for ham. Jeg kæmper, men mine hænder når aldrig at røre hans. Jeg forsøger ikke, at undslippe følelsen, men prøver i stedet at affinde mig med den. Det tager et stykke tid, men jeg går ud i et par sekunder. Jeg kommer til mig selv, lige der i hans favn, hvor han igen roser mig, for at stole så meget på ham. Lige der, hvor alt andet er ligegyldigt. For jeg har ham, og han passer på mig.

Det er nu fem dage siden, og han har været der for mig, når jeg har givet udtryk for, at jeg har haft behovet for det. Han har gjort meget for, at jeg skulle føle oplevelserne som noget positivt, selvom han var så hård ved mig. For han er klar over, at jeg aldrig har prøvet noget lignende før, men at han ikke var et sekund i tvivl om, at jeg ville kunne klare det for ham. Og det gjorde jeg – han er så stolt af mig. Jeg påskønner, at jeg har været meget kontaktsøgende efterfølgende, måske fordi jeg er bange for at opleve et subdrop, men jeg ved, at det vil han ikke udsætte mig for. Som han siger, han skal passe på mig, da jeg er for værdifuld til andet. Han tager ingen chancer med mig. Og det ved jeg.

Jeg svæver, metaforisk på det mentale plan. Folk fortæller mig, at jeg stråler, og jeg kan selv mærke det. Jeg smiler ukontrollerbart. Han er alt hvad jeg har drømt om, han er alt det, jeg længe har efterspurgt, sukket efter. Alt for længe har jeg lagt en dæmper på mine lyster, mine følelser, og med ét, væltede han min verden. Jeg fik forløsning i hans arme, ved at modtage hans pinsler med spanskrøret. Jeg er så taknemlig – det var så stærk og intens en oplevelse, og jeg er så grådig nu, at jeg vil have mere.

Vi kan grine sammen, han får mig til at føle mig speciel og noget særligt. Han får det bedste frem i mig, og jeg har aldrig tvivlet på hans kunnen. Han kender mig, så det er med stor tillid og stolthed, at jeg lægger min krop og mit sind i hans hænder, så han kan forme mig. Det er store ord, det er jeg klar over.

Jeg anerkender, at jeg midt i oplevelsen har været fuldstændig væk. Jeg tror endelig, at jeg har oplevet hvad det vil sige, at være i subspace, bambiland og hvad det ellers kaldes blandt subs. Hvilket vil sige, at det først nu går op for mig, hvor lidt jeg før har oplevet, hvor lidt jeg før har følt mig tilstrækkelig. Det er så stort, og helt højtideligt for mig. Jeg har end ikke ord, til at beskrive min taknemlighed til ham. Dette indlæg vil aldrig kunne blive fuldstændig. Jeg vil aldrig kunne beskrive oplevelserne fyldestgørende, da jeg har svært ved at sætte ord på oplevelserne deraf. Det har taget mange dage at reflektere over oplevelserne og skabe en form for sammenhæng, men jeg føler, at jeg er ved at nå dertil – lige dér, hvor jeg føler mig allermest værd, fordi jeg ved, han er stolt.

3 thoughts on “Mit fristed

  1. Dejligt, at du havde sådan en god oplevelse. At du følte dig set, passet på, brugt, taget, udstillet, holdt af og rummet. Det under jeg dig

  2. Først og fremmest, dygtig pige, er stadig og inderlig stolt af dig.
    Dejlig beskrivelse og når det kommer til oplevelser, følelser får du hele essensen og stemningen med synes jeg, minus en sjat detaljer, men kan sagtens forstå dig, det var meget overvældende også for mig og man kan sige at når selv jeg “i den anden ene af pisken” kan ha svært ved at sætte tingene op kronologisk, så tror det faen at du heller ikke kan.
    Jeg har altid vidst du var dygtig og at du rummer så meget, men det lykkedes dig alligevel at overraske mig på mange positive måder. Du er så ganske unik og du sætter overliggeren meget højt for andre, det var direkte magisk med tanke på første møde.
    Det var længe tiltrængt for os begge og det definerede dig mere og mere som timerne gik, derfor det også blev så emotionelt for dig, følelser der fik lov at blive udlevet, du fik lov at høre til, være dig selv endelig, føle dig hel. Jeg forstår godt der var behov for tudeture.
    Kærligst
    SkyggeSpil

Skriv et svar

