Et strejf af blåt

I maj havde jeg fornøjelsen af at drikke kaffe med en fantastisk pige i København. Jeg nyder, at jeg endelig er ved at finde min plads i livet, og samtidig finde det, der gør mig glad.
Det er fantastisk æggende, at vi er så mange seksuelt frie kvinder derude, og jeg nyder hendes selskab, hendes refleksioner, synspunkter og holdninger. For jeg mærker, at der ingen fordomme er.

Det er sjældent, at jeg møder den samme form for åbenhed ved mine egne veninder. Jeg kan fortælle dem noget, men jeg fortæller dem ikke engang alt – for de vil ikke kunne sætte sig ind i det. Det kan jeg mærke. Det er så kompleks en verden, som kræver, at man har prøvet spanskrøret på egen krop, at man har mærket ens verden falde sammen. At man har mærket hvad det vil sige, at været ejet og mærket af et andet individ.

Så hvor er det fantastisk, at netop denne smukke pige med de mest dragende øjne, valgte at takke ja tak til min forespørgsel om en kop kaffe. Det gik jo fint, det var forbavsende nemt at tale med hende, og vi endte hjemme ved hende bagefter til mad og rødvin og flere dybe samtaler om vores seksualitet, vi nu deler.

Jeg nyder, at det på ingen måde var kompliceret at etablere et smukt venskab, med så fantastisk en pige. Jeg glæder mig til at se hende igen.

One thought on “Et strejf af blåt

Skriv et svar

