Fokus

… Det er ikke ligefrem det, jeg har mest af i de her dage. Mine tanker er hos ham, der er nu kun 19 dage, til jeg skal være sammen med ham igen. Jeg er spændt og min krop er helt elektrisk. Jeg er fuldstændig forelsket og forgabt i ham. Og det ved han godt, han nyder det. Men mit fokus burde være på mine eksaminer, selvom jeg godt ved, at jeg ikke skal læse videre efter sommerferien. Så mine første tanker var egentlig, at jeg ikke behøvede mine eksaminer. Men han var af en HELT anden opfattelse.

Han forventer så meget af mig – ikke kun seksuelt, men også af mit væsen.

Jeg skal være dygtig for ham, siger han, og der er ikke noget jeg hellere vil være overfor ham.

På det sidste, har han holdt meget øje med mig, og det har styrket mig meget i mit fokus på de resterende eksaminer på dette semester. Faktisk, så har han overvåget mig på skype, i tre dage nu. Det har været utrolig motiverende for mig, at vide, han holder øje med mig.

Fordi jeg ved, at jeg kan være en dygtig pige for ham.
Og det er det, jeg stræber efter. Fordi jeg ved, han forventer det af mig.

Om 10 minutter er jeg på igen. Her skal jeg bare være nøgen overfor ham.
Ikke at det er nyt, men jeg føler mig så udstillet.

Det ved han. Men jeg ved, når det er overstået, så har jeg fokus igen.

Skriv et svar

