At være hel

Mit liv er ægte.
Selvom jeg føler jeg lever i en trancederet drømmeverden.

Mit liv er intenst.
Selvom jeg synes livet snegler sig forbi.

Om to døgn er jeg hel igen.

Om to døgn eksisterer der kun hans vilje.

Syv uger uden hans fysiske nærvær er lang tid. Syv uger uden hans berøringer, hans ord, hans kys, hans hænder overalt på min krop.

Periodisk har det været absurd hårdt. Men det virtuelle spil,  holder os sammen,  nu når jeg ikke kan sidde på knæ for hans fødder.

Jeg ved, at det ikke kan være anderledes. Jeg har selv valgt det. Jeg er afhængig af ham.

Jeg er afhængig af han tester mig. For jeg tester ham.

Jeg er afhængig af hans kærlighed, for jeg elsker ham.

Mine grænser vil endnu engang sprænges.

Mine grænser vil endnu engang flyttes.

Endnu engang vil jeg gøre ham stolt af mig.

Endnu engang vil jeg råde bod på mine ugerninger.

3. Svipsere på kort tid.
Han tvivlede.
Jeg præsterede for ham.
Jeg er hans magicwoman, da jeg på kort tid fik en tyve cm dildo til at forsvinde i min røv.  For ham.

Og jeg tager hans pik i min røv næste gang. Uden hjælpemidler. For det gør en presset tøs, der har brug for at mærke hans pik glide ind i min stramme røv.

Det gør en dygtig luder. En dygtig luder præsterer det bedste, hun har lært.

Mormor beder mig passe på mig selv i den store by,  der er København. Jeg behøver ikke passe på mig selv, for han passer på mig. Det ved jeg. Det mærker jeg hver eneste gang, han lægger hånd på mig. Hver eneste gang, han straffer mig. Hver eneste gang, han tester mig.

Jeg er hans,  og det kan ingen tage fra mig.

One thought on “At være hel

Skriv et svar

