Kropslige impulser

De sidste detaljer er ved at falde på plads inde i mit hoved. Den tid vi har brugt sammen den seneste uge, har ikke været i samme grad så intens, som jeg før har været vant til. For han kender mig nu, han kender mine impulser, han aflæser mine signaler, og han bemærker mig. Jeg har nydt at gå op af ham i en hel uge, være hans, være begæret, modtage hans kys og hans kærtegn.

Jeg har nydt at vågne op i hans arme, og mærke trygheden i omfavnelsen.

Jeg har nydt, at mærke hans ejerskab over mig. Jeg nyder at mærke ham, og de tanker han gør om os og vores fremtid. Jeg er en glad og lykkelig lille tøs.

Og vigtigst af alt, så er jeg hans lille tøs.

Skriv et svar

